Creatii Venera Arapu la Mega Designer’s Outlet

13 Dec

Aproape de fumul restaurantelor de la outletul din Militari am descoperit un magazin improvizat de la Venera Arapu. Am auzit de tipa asta, i-am si vazut niste pantofi intr-o  revista Vogue Franta acum cativa ani si se pare ca este chiar apreciata prin strainatate. Cel putin asta zic ziarele de la noi , pentru ca sincer ori a dat faliment ori are alt nume deoarece nu am gasit nici un site sau vreun shop online cu hainele ei. Doar vechi trimiteri pe niste bloguri unde intr-adevar se foloseau cateva piese si erau tare scumpe, genul 200 euro o geanta…

Deci sa zicem ca numele ei mi-a starnit curiozitatea, hainele erau calitative si interesante zic eu dar si ieftine. Mi-au placut foarte mult paltoanele reduse cica de la 680 lei la 200 lei. Extrem de elegante, de lungime medie, stofa groasa, model foarte simplu cambrat, cu gulere de blana, erau pe toate nuantele de gri, bej si  negru. Cel din imagine este alta marca, l-am gasit pe net ca model, desi alea erau mult mai frumoase si nu aveau nici “aripioare”.

M-au impresionat de asemenea si niste rochii lungi, ca pentru Oscar asa pareau, dintr-un material fin o nuanta usor spre bronz, pretul 160 lei! La fel, bluze diafane sau bluze elegante de seara , 80 de lei. Zic ca meritau banii in ciuda marii enigme cu Venera asta!

9 Responses to “Creatii Venera Arapu la Mega Designer’s Outlet”

  1. Roxana 13 December 2009 at 11:17 pm #

    Am citit ca ar vinde foarte bine pe piata japoneza, care este mai avangardista. Nu stiu ce sa zic de paltoanele descrise de tine, cred ca erau din colectii foarte vechi, ea nu prea are atat de simple. Si o geanta de la ea costa 200 de euro. Gasesti creatiile Venera Arapu in magazinele Mario si in magazinul propriu, Griffes, din Mario Plaza. Are o linise destinata tinerilor, Mange Tout, care nu respecta tendintele, este cute-cool, foarte diferit de ceea ce vez in restul magazinelor.

  2. Andrei Lefter 14 December 2009 at 10:11 am #

    Cum sa te cheme Venera?! Mai cunosc eu pe cineva Venu…🙂

  3. Gaby 15 December 2009 at 1:46 pm #

    Eu am auzit de Venera Arapu, este o creatoare de modă destul de apreciată

  4. Maria 27 December 2009 at 11:40 pm #

    E o creatoare foarte apreciata inafara tarii, in mod special la Paris( de altfel, a fost primul designer roman si singurul multa vreme, ce si-a deschis magazin acolo). Eu am lucrat pentru ea peste trei ani… Numai de bine;) In urma divortului,mare parte din “avere” a ramas sotului care e in cadere libera si de aceea a facut gestul asta, vinde haine la care eu, personal, nu prea visam pana acum 2-3 ani la niste preturi rusinoase,comparabile cu ale hainelor din Dragonul Rosu(cred)- sper ca am lamurit enigma cat-de-cat.
    Imi poti spune, te rog mult, adresa unde se afla acest magazin?
    Multumesc anticipat:)
    Ma poti ajuta

    • Lavy 28 December 2009 at 9:46 am #

      Din pacate “magazinul” era improvizat si cred ca fusese doar pentru duminica aceea sau maxim weekend. A doua zi l-a mai cautat cineva si nu mai era…sorry

  5. Maria 30 December 2009 at 10:47 pm #

    No problem. Multumesc pt raspuns. Eu am achizitionat cate produse( genti si incaltaminte) la niste preturi astronomice desi lucram in firma respectiva. Partea buna este ca, spre uimirea altor tipe care au produse V.A., astea chiar sunt foarte bune🙂

    La multi ani frumosi, sa fimsanatoase, voioase si iubite mult-mult-mult in 2010!

    • Lavy 31 December 2009 at 11:45 am #

      La multi ani tuturor!

  6. Not Beautiful Enough 5 January 2010 at 10:00 pm #

    CE? Paltoane la 200 de lei…si frumoase? Dumnezeule!

    • Lavy 8 January 2010 at 2:28 pm #

      da..si eu incep sa cred ca am visat doar:))

Leave a Reply

