Sarbatori de iarna in capitala

6 Dec

Am avut posibilitatea ca si multi altii probabil sa petrec sarbatorile de iarna si la tara dar si in Bucuresti. Mereu ma intreb unde e mai bine totusi: undeva in provincie sau in aglomerata si murdara capitala. Iata ca odata cu venirea lunii decembrie, am cele mai multe motive sa ma bucur ca pierd 2 ore pe zi doar pe drum!

Centrul si parcurile sunt impodobite vulgar sa zicem cu 5 tone de beculete, hypermarketurile tin deschis pana la 12 noaptea, se organizeaza targuri peste targuri, se deschid patinoare etc. Am trecut recent pe la Kiseleff acolo unde se desfasoara probabil cel mai mare targ de Craciun si m-am gandit sa scriu despre el. Cam despre ce este vorba: in zona centrala a Bucurestiului s-a contruit o scena, un patinoar, s-au montat casute si decoratiuni, trupe de clovni, teatru, animatie au facut “galagie” pentru copii. Adevarul este ca sunt mai multi adulti nostalgici ca ei nu au avut parte de asa ceva in copilarie:)

Pe la casute se vinde orice de la “antichitati” care sincer aratau ca niste vechituri din casa buncii, podoabe de brad, creatii handmade, ciorapi, haine, jucarii, si MANCARE. Si cum sub pretextul sarbatorilor, mesele sunt intotdeauna imbelsugate, bucurestenii s-au inchesuit la produse “bio” care imi amintesc tare mult de banalele mancaruri din copilarie: branzeturi de la tarani, vin fiert, tuiculita de prune, preparate din porc la greu, plus cozonaci si placinte cu branza. Preturile la specialitati mi s-au parut extrem de mari: cam toate mezelurile erau peste 30 de lei kg, branza peste 20 iar soriciul a fost vedeta: 10 lei 100g! Batranii erau innebuniti ca nu-si puteau permite un amarat de sorici! Dar comerciantii stiu ei ce stiu si pe cine tintesc cand stabilesc pretul avand in vedere ce personalitati am vazut pe acolo: Prigoana si Iri:)

Deci care are porc, se face profit frumusel din carnati, lebar si sorici😛

P.S. Ce v-a adus Mosul?

      

8 Responses to “Sarbatori de iarna in capitala”

  1. Gaby 9 December 2009 at 11:30 am #

    Eu am primit de moş The gift of money, care este cadoul meu favorit🙂

  2. stelian 9 December 2009 at 10:02 pm #

    eu am primit un pulover tare fain

  3. thcgirl77 11 December 2009 at 8:26 pm #

    de la mos nicolae presupun. un parfum guerlain, champs elysees de la prietenul meu.
    si la arad e un targ frumos de craciun in fatza primariei, cel mai fain de pana acuma!

    • Lavy 13 December 2009 at 12:35 pm #

      da, am vazut ca aveti si reni pe la Arad:)

  4. Not Beautiful Enough 11 December 2009 at 10:52 pm #

    Da…ai dreptate, dar pana la urma asa fac unii banul, cu suprapret si profita de ocazii normal, eu pana acum nu am vazut nici un astfel de targ …dar mi s-a spus ca e super frumos in Cismigiu. Nu am fost, tu ai fost?

    • Lavy 13 December 2009 at 12:36 pm #

      sunt targuri si la Kiseleff si la Unirii, la Dalles si daca zici tu si in Cismigiu…bani sa ai!

  5. omulvaly 12 December 2009 at 5:29 pm #

    Moşu nu mi-a adus nimic, dar nici eu nu i-am dat lui vreun dar ! :))
    Patinoar s-a deschis şi la Focşani !

    • Lavy 13 December 2009 at 12:37 pm #

      Focsani-ul a fost intotdeauna un oras cosmopolit!

Leave a Reply

