Paltonul alb

23 Nov

Fashion statement sau misiune imposibila?

Arata incredibil un palton alb croit bine, cambrat si tot tacamul. Nu cred ca e persoana careia sa nu ii vina bine. Bineinteles exista si marele risc de a se murdari, motiv pentru care nu m-am aruncat niciodata la asa ceva. Si in plus, mi se pare foarte elegant, in nici un caz de purtat zilnic.

Recomandat pentru sezonul asta, si zic eu in general pentru toate sezoanele, un paltonas in culori deschise, inchise, nu conteaza, culori sa fie! Puteti face un test in orice zi de iarna sa va uitati in jur si veti vedea numai oameni imbracati in negru din pacate.

Acum ca vine iarna si lumea deja si-a luat hainele groasa, e plin orasul de paltoane, dar bineinteles nu toate sunt reusite. Ce am observat in continuu paltoane albe cu mici urme de negru, dungulite, semne nu stiu cum sa le zic, material prost, subtirele sia sortate cu cizme si genti maro! Halal! Un sfat care intr-adevar s-a dovedit intotdeauna util: unu’ da bun! Chiar daca dati acum 300 de lei sau cat o fi pe un palton, il veti purta 5 ani si nu se compara cu unul de 100 de lei de care veti fi nemultumite in cateva luni.

Eu am un exemplu foarte concret. Acum 5 ani mi-am cumparat o gecuta neagra de primavara/toamna cu 150 de lei. Era o suma fabuloasa atunci, dar o port si acum(zilnic) si sincer ma felicit pentru alegere.

Dar haideti sa vedem si niste poze…

                  

Sunt de pe www.asos.com un site care vinde mai multe branduri printre care si oasis, mango ce se gasesc si la noi, deci total realizabil daca nu vreti sa cumparati online.

6 Responses to “Paltonul alb”

  1. thcgirl77 24 November 2009 at 11:35 am #

    ooo as vrea un palton alb, e asa de elegant.
    pana atunci, am un trenci bej plisat pe care`l port cu placere chiar si acuma cand e mai frig (bag 2 bluze sub el sa nu mor de frig hehe).

  2. Lavy 24 November 2009 at 8:36 pm #

    🙂 ce nu facem noi sa aratam bine!

  3. mihai 24 November 2009 at 11:00 pm #

    Salut http://www.SpuneNuDrogurilor.com este o echipa recent formata, nonprofit, care si-a propus sa lupte pentru constientizarea opiniei publice, a tinerilor debusolati de societatea în care traim despre tot ceea ce înseamna consum de droguri într-un fel sau altul.
    Daca prin actiunea ta, salvezi o singura viata de la decadere, considera ca ti-ai atins scopul, alaturi de noi toti ceilalti.

    Daca doresti sa sustii aceasta campanie, afisaza pe blogul tau un banner, codul se preia de la: http://www.spunenudrogurilor.com vei fi sustinut si tu de aceasta campanie lasa un comentariu daca ne sustii sa te sustinem si noi Scuze de deranj

  4. tatiana 25 November 2009 at 11:02 pm #

    Imi place culoarea alba in sezonul friguros, desi multa lume crede ca cele mai potrivite culori sunt cele inchise, toamna si iarna. Sunt de acord ca albul nu e practic, dar arata bine, e rafinat si confera multa eleganta. Paltonul alb e intotdeauna o buna achizitie.

  5. Lavy 26 November 2009 at 6:58 pm #

    nu mi-as cumpara totusi..parca nu mai avem atat de multe ocazii de a fi elegante…am un cojocel cu blana lung si ff elegant d evreo 5 ani..pot numara pe degete de cate ori l-am purtat..pacat de el

Trackbacks/Pingbacks

  1. Culoarea lunii ianuarie « Beauty Republic - 4 January 2012

    […] mai scris eu despre fascinatia unui palton alb, care atrage instant priviri admirative si da o nota de eleganta desavarsita. Iata-l revenit in […]

Leave a Reply

