J Lo & Tendinte

21 Nov

Ma uitam pe niste site-uri gen people.com si instyle.com cam avida dupa noi trenduri, caci de cand nu mai am timp sa citesc reviste nici macar online simt nevoia sa ma documentez putin inainte de a scrie ceva pe blog.

La sectiunea trend, piese de rezistenta, bla bla am dat peste niste chestii care m-au cam dezamagit drept sa spun. Ma si asteptam la schimbari radicale, sa nu ne mai infigem pantalonii in cizme, sa ne luam niste bocanci etc, cand colo: cizme peste genunchi, bijuterii mari si plate, rochii argintii/aurii. Pur si simplu intamplator am vizionat viedoclipul Hold it don’t drop it al lui J Lo si m-a traznit: toate astea erau acolo..hmm..data videoclipului: 2007!!!

Ce poate insemna asta? 1 tipa e vizionara, 2 astia sunt praf. Pentru ca-mi place J Lo si site-urile astea sunt cat de cat ok, sa zicem ca e super tare diva la fashion si sa ne inspiram de la ea…

http://www.youtube.com/watch?v=LRSk2o53jsI

P.S. Am pus si poze din 2008 ca sa vedem si noi ce se poarta in 2010, 2011 e deja prea departe.

                    

3 Responses to “J Lo & Tendinte”

  1. Andrei Lefter 21 November 2009 at 8:41 pm #

    Apropo de articolul tau, iata tendintele: http://gazetadeperete.blogspot.com/2009/11/o-noua-moda.html🙂

  2. Gaby 21 November 2009 at 10:34 pm #

    Şi eu sunt în trend…cică e sezon de jachete military..am una de vreo 4 ani, o ador, o port în fiecare iarnă :)) dar abia acum este pe val…cică

  3. Lavy 23 November 2009 at 7:28 pm #

    @andy
    f interesant..care e smecheria?
    @gaby

    nu stiam asta cu jachete miliary, dar parca in fiecare an e sezon de din astea:))
    si te inteleg perfect cum porti o jachetica de 4 ani, si eu am una neagra sper s anus e rupa niciodata!

Leave a Reply

