Horror fashion in capitala

5 Nov

kate_spade_flu_maskNu-mi sta in fire sa abordez asemenea subiecte pe blog dar uite ca toate au o limita. Si daca a fost depasita, pot sa scriu ca da, acum mai nou este o moda in Bucuresti sa porti masca. Nu e vorba de cea invizibila pe care fiecare si-o pune cand vede un alt seaman. Ma refer la celebrele anti-gripale…

Pe langa faptul ca arata ca dracu, ma gandesc ca si utilitatea lor e destul de mica desi nu ma uit la TV(deci nu sunt la curent cu nimic). Dar pot presupune. Sa zicem ca:

Niste savanti din vreun proiect secret al unei mari companii de farmaceutice(SUA) au creat un nou virus pe care alti oameni de buna credinta l-au “scapat” de sub control intentionat. Vaccinul aparut peste noapte(au muncit aia 48h din 24 ca sa gaseasca vaccinul dupa ce a aparut boala evident!) bagat bine in campaniile de marketing de la TVse prognozeaza a fi un mare succes.

Acum pe langa el, au aparut si aceste masti a caror existenta mi-era straina pana ieri, dar azi deja le-am si vazut in actiune. Si sunt prezente si in discutiile de la metrou: “Fata, cred ca -mi iau si eu masca din aia…cum, nu vezi ca toata lumea are?”

Sa nu mai vb de faptul ca eu incep sa ma simt prost, adica mi-e frica sa mai tusesc tusea mea de dimineata ca poate ma baga astia in carantina zic ca sunt infectata:)

Cert e ca moda strazii si de la TV chiar au efect din pacate! Sper ca la anul nu-si vor trimite roboteii la munca! vezi Surrogates.

PS: Prin alte parti chiar le-au si facut trendy ce mama masii! Ia intrati aici

9 Responses to “Horror fashion in capitala”

  1. thcgirl77 6 November 2009 at 2:45 pm #

    masca aia e utila, mai ales in locuri aglomerate. uita`te la poze, si cand a fost gripa aviara toti japonezii cu purtat`o. nu circul cu mijloace de transport in comun dar prefer sa am oameni mascati decat unii care stranuta si tusesc in toate directiile.

  2. thcgirl77 6 November 2009 at 2:45 pm #

    japonezii au purtat`o*

  3. Gaby 6 November 2009 at 11:37 pm #

    Eu am văzut la agenţii de pază din metrou şi sincer păreau amuzanţi, voiam să-i fotografiez dar nu am reuşit. Ştiu că se tem sărcii de gripă, dar totuşi…este o gripă, nu este malarie transmisă pe cale aeriană.

    • Lavy 7 November 2009 at 8:12 am #

      asa ziceam si eu..si am mai auzit ca de fapt n-ar fi prea deosebita aceasta gripa de cea normala…
      cat despre paznici, eu cred ca au fost obligati sa le poarte

  4. Corina 7 November 2009 at 12:01 pm #

    Chiar zilele trecute a venit o d-na la job care este medic la mai multe scoli si ne povestea k e o tampenie cu mastile astea pentru ca aceasta gripa nu se ia numai prin tuse, respiratie sau ceva de genu ci si prin atingere…adica degeaba iti pui tu masca sa nu tuseasca ala in fata ta si pui mana prin tot metroul, autobuzul, etc.
    si oricum nu e epidemie sa purtam asa ceva…plus k cica dc stai izolat vreo 2-3 zile iti trece f repede

  5. Roxana 7 November 2009 at 6:57 pm #

    Este mai simplu sa te speli pe maini foarte des, sa nu-ti atingi fata cu mainile, sa faci zilnic gargara cu apa si sare (daca suporti, poti sa te speli si in nas cu aceasta combinatie), sa consumi multa vitamina C.
    Fara masti, fara panica.

  6. Lavy 7 November 2009 at 7:02 pm #

    ma bucur ca mai exista si oameni normali..nepanicati

  7. Andrei Lefter 9 November 2009 at 12:33 pm #

    Hai sa-ti zic una din interior, adica de la farmacie. Am primit o comanda de 100 de masti de la cineva si n-am avut de unde le comanda. Am sunat la depozite si mi-au zis ca producatorii nu mai fac fata. Au comandat 1 milion de bucati si s-au epuizat instantaneu. Nu mai zic ca o masca, de la 50 bani/bucata a ajuns sa coste 1,70 lei!😉 Traiasca gripa, not!

    • Lavy 11 November 2009 at 8:25 pm #

      la Buc costa 4 lei:)

Leave a Reply

