Travel kit

1 Nov

travel kitCosta aproximativ 1 euro bucata si se gasesc pentru: sampon, pasta de dinti, sapun, spuma de ras etc. Sunt miniaturi ale unor marci cunoscute de produse  cosmetice si sunt destinate calatoriilor.

Din pacate pe la noi prin magazine nu prea am vazut si asta probabil din cauza ca nu par rentabile raportand cantitatea la pret. Si totusi de cand am inceput sa am probleme de greutate a bagajului prin aeroport, parca imi surade ideea unui astfel de set. Cel din imagine este de pe amazon.com si costa $11.

Daca stie cineva pe unde se gasesc, sa ma anunte si pe mine. Daca nu, am sa-i dau probabil o utilitate magazinului Daiso sau Sephora? si am sa-mi cumpar cateva recipiente de plastic sa-mi deversez eu singura.

Sper ca v-am dat o idee in cazul in care nu aveti deja micutele salvatoare!

7 Responses to “Travel kit”

  1. Anku' 1 November 2009 at 11:12 pm #

    te-ar interesa un schimb de banner cu senorita.ro ?🙂 daca da, da-i add la adimistratorul site-ului axell.moto ! :*

  2. Andrei Lefter 1 November 2009 at 11:53 pm #

    da… si eu astept… http://www.adunatedelasate.ro/admin/bannerlink-exchange/

    • Andrei Lefter 4 November 2009 at 5:28 pm #

      De data asta merge. Te rog sa mai incerci o data. Si ce daca suntem neamuri!?😀

  3. Geologul 2 November 2009 at 2:16 pm #

    Mi se pare foarte buna ideea. Mai ales ca mereu cand pleci sunt mereu probleme cu produsele de igiena, ori uiti ceva, ori sunt prea voluminoase sau grele. Totusi, cel mai fain ar fi sa poti sa-ti faci la comanda un asemenea travel kit cu marcile de produse cu care esti obisnuit.

  4. Not Beautiful Enough 4 November 2009 at 1:47 pm #

    Foarte tare aceasta trusa!
    Si ieftina…

  5. Gaby 5 November 2009 at 9:33 am #

    Şi la DM au produse mini care pot fi luate în călătorii, costă în jur de 3 lei bucata, dar este mult mai comod să ne luăm recipiente pe care să le umplem cu produsele preferate.

  6. Lavy 5 November 2009 at 8:03 pm #

    ma gandeam eu ca tre’ sa stii tu:))

Leave a Reply

