AFI Palace Cotroceni

31 Oct

poza_afi_mallS-a deschis!!! Este paradisul cumparaturilor! Baneasa este mic copil pe langa el! Are toate magazinele pe care le stiu plus vreo 50 de care nu am auzit, si este intr-o locatie unde se poate ajunge cu mijloace de transport in comun!

Nu-mi pot dori ceva mai mult, eu sunt convinsa ca nu voi mai calca in alt centru comercial in afara de acesta. Pana acum erau locatii unde gaseam cateva magazine, iar pt altele trebuia sa strabat tot orasul, plus ca la Baneasa trebuia sa ma rog de prieten sa ma duca si sa mai si piarda 4 ore pe acolo. Cel mai mare regret al meu este ca nu prea mai am finante insa pe termen mediu si lung, presimt ca o sa am o relatie foarte apropiata cu mall-ul asta.

Nu, nu am innebunit, insa cei care locuiesc in Bucuresti probabil ca vor intelege cat de greu este sa te misti prin acest oras si ca time is money. Dar acum vor fi toate in acelasi loc, si destul de central.

Va las sa intrati pe site-ul oficial sa vedeti lista de magazine.

Bine, pe langa magazine cica ar mai avea Imax cinema, bowling, restaurante, patinoar etc.

5 Responses to “AFI Palace Cotroceni”

  1. Andrei Lefter 1 November 2009 at 12:33 am #

    N-ai precizat totusi unde se afla si cum se ajunge la el!😀

  2. Lavy 1 November 2009 at 5:08 pm #

    pai am dat linkul de la site..deci este exact langa caminul Leu din regie…intersectia Bdul Timisoara cu Vasile Milea..de la Plaza ajungi o statie cu tramvaiul..nu stiu exact cum se numeste 35 parca

  3. Andrei Lefter 1 November 2009 at 6:48 pm #

    Un banner exchange, ceva? http://www.adunatedelasate.ro/admin/bannerlink-exchange/

  4. camelcutza 2 November 2009 at 6:03 pm #

    ajungi cu 41 si mai iei un tramvai 3 statii,sau cu 137,105,93,71.dar nu e asa minunat cum pare,ca doar magazinele sunt deschise,cinema,patinoar nu sunt si e f oarte aglomerat.dau un carnetel cu reduceri la f multe magazine,cauta pe site-ul lor

  5. Lavy 2 November 2009 at 8:04 pm #

    mersi pt updates!
    momentan e aglomerat pt ca e nou..dupa ce vede romanul ce si cum, apoi se mai elibereaza..la cate mall-uri sunt, da-o naibii de treaba..n-as vrea sa ma simt ca la metrou!

Leave a Reply

