Ce faci duminica?

25 Oct

Image131In Bucuresti sunt multe lucruri de facut, sa recunoastem..mai ales in weekend. Si totusi intervine si aici plictiseala, lipsa banilor, a chefului etc.

Astazi mi-am petrecut poate una din cele mai frumoase zile de mult timp incoace. Chiar daca unora nu le vine sa creada, nu am fost la shopping:D Am iesit in parc, cu bicicleta. Nu, nu mi-am cumparat bicicleta ca n-am loc de asa ceva.

Poate unii stiti deja, in Parcul Doina (zona Kisselef, langa Ambasada Italiei) se inchiriaza biciclete GRATIS doritorilor. Este un proiect al primariei impreuna cu o asociatie eco sau ceva de genul.. oricum nu conteaza. Important e ca era coada! Toata lumea si-a amintit sa iasa la aer, sa faca miscare, sa se bucure de o zi frumoasa de toamna. Mi se pare super idee, mai ales ca eu urasc sportul, nu ma duc la sala sau chestii din astea si probabil ca nu sunt singura!

 Bicicletele se dau pe baza de buletin(ma repet) gratis! pentru 2 ore! Deci ai timp sa faci ocolul Herastraului sau unde vrei sa mergi. Alta parte buna, sunt pe marimi: pt copii, mediii si mari. E foarte frumos sa vezi parinti si copii mergand cu bicicletele mai ales in Bucuresti!

Si la o pauza, am mai gasit ceva buuun: mere padurete coapte si zemoase: yummy! Taranul tot taran:))

Image134     Image135

5 Responses to “Ce faci duminica?”

  1. Gaby 26 October 2009 at 8:23 am #

    Mie nu-mi place să ies “în oraş”, mai ales în weekend, este îngrozitor de aglomerat. Când vreau să fac shopping terapeutic merg în timpul săptămânii dimineaţa, am un program care-mi permite. Pentru mine să ies cu câinele în parc este relaxarea supremă, fac şi mişcare…socializez, chiar este super relaxant să te plimbi pe bicicletă sau pe role într-un parc frumos.

  2. Andrei Lefter 26 October 2009 at 1:18 pm #

    Formularea “se inchiriaza gratis” e putin neinspirata, dar isi face treaba!🙂
    Si cand te gandesti ca unii ca mine, care au si bicicleta, au si parc european si mai nou si week-end liber, in loc sa se plimbe cu bicicleta prin parc aleg sa plece la sfarsit de saptamana tocmai la Bucuresti. Ar fi culmea sa vin la Bucuresti sa ma dau cu bicicleta. Ce zici de un teatru?😉

  3. Lavy 26 October 2009 at 7:55 pm #

    1. este super relaxant s aai un program flexibil de munca ..ar trebui sa schimbe cineva acest 9-6 idiot! Si eu faceam shopping dimineata pe vremuri😦
    2. asta este o activitate propusa pt oras, iti dai seama ca la tara iti doresti teatru, iar la oras vrei aer curat

  4. omu 27 October 2009 at 3:12 pm #

    Vreau si eu bicicleta GRATIS !
    M/as duce cu ea la munca si as proteja mediul prin aceea ca nu as mai folosi masina!:D

  5. Lavy 29 October 2009 at 6:23 pm #

    ma tem ca singura solutie ar fi sa-ti cumperi una! aici astia doar inchiriaza pt 2 ore.

Leave a Reply

