Magazinul Kiabi

17 Oct

kiabi2Dupa atatea reclame cu acest Kiabi, chiar eram curioasa sa vad ce e de capul lui. Se pare ca NIMIC. E un magazin mare de haine la preturi mici pentru toate categoriile si varstele, cam atat. Daca iti poti cumpara ceva de acolo? Nu prea.

De cum intri te izbeste un miros de…haine sintetice, cred (cam ca la Mini Prix, doar ca pana si acolo mai gasesti cate ceva interesant). Apoi incerci sa probezi ceva, vezi ca toate materialele sunt f proaste, marimile mari, totuleste larg, modelele f simple, neinteresante.

Am gasit totusi o geanta f draguta la 50 de lei parca dar era ultima si era cu defect la fermoar…clar a mai placut si altora. In rest, mai sunt cateva paltonase, geci care ar merge la prima vedere. Eu insa am probat unul si nu venea bine deloc.

In concluzie nu va recomand sa va pierdeti vremea in acest magazin. Pentru a va convinge puteti accesa site-ul lor. Chair si in poze sunt largi hainele astea…

6 Responses to “Magazinul Kiabi”

  1. thcgirl77 17 October 2009 at 12:05 pm #

    daca hainele sunt ca si cele din screenshot, apai eu n`am vazut demult asa haine anoste si asemanatoare. inteleg ca asortezi mai usor o bluza simpla la ceva da asta e chiar dus la extrem, bluzele alea n`au un croi mai interesant sau un element care sa se faca sa “stand-out”.

    • Lavy 17 October 2009 at 6:43 pm #

      sa stii ca sunt unel firme care fac haine simple dar cand le pui pe tine vin super bine…eh, astea arata rau in totalitate:)

  2. camelcutza 22 October 2009 at 7:39 pm #

    la kiabi trebuie sa ai rabdare sa cauti…eu mi-am luat haine foarte frumoase de acolo,dar trebuie sa mergi in ziua in care aduc marfa,si sa ai rabdare sa cauti in muntii de haine.E adevarat ca hainele de gravide sunt oribile,dar in rest,gasesti cam orice

  3. Lavy 23 October 2009 at 9:07 pm #

    pe mine nu ma convingi…nu merita efortul..parerea mea

  4. Nicol3ta 13 February 2010 at 9:52 am #

    La Kiabi …. gasesti foarte multe hainele interesante …..

  5. Corina 16 April 2010 at 1:16 pm #

    Sa stii ca tine de noroc si gusturi. Eu sunt multumita de ceea ce am luat de acolo, desi la inceput eram sceptica. Am luat bluzite moderne in culori vesele – bleu, verde, rosu, am gasit pentru rude pulovere de lana masuri xxxl (am un unchi cu burta:P), iar pentru finutii mei micuti, cel putin in decembrie, am gasit niste oferte minunate la niste costumase compleuri senzationale, moderne, vesele, la fetite cu sepcute si ciorapi sui, iar la baietei cu vesta, cravata sau papion, astea fiind la doar 30 lei.
    Din bumbac sau combinatii bumbac elastan, dar f simpatice.
    Nu fac reclama, pentru ca revin, eram sceptica atunci cand am pasit prima data, m-au deranjat dezordinea si mirosul nu tocmai placut, dar cu un pic de rabdare am gasit multe lucruri!
    Plus ca au avut o oferta in iarna, adica la 1 produs cumparat, mai luai inca…5 gratis. Adica plateai din 6 produse doar pe cel mai scump!

Leave a Reply

