REMAT pentru Jeansi

11 Oct

Lee CooperParca asa se numeste programul pentru masinile vechi: duci masina veche si ai reducere la una noua. F misto, nu? Chiar discutam despre reciclare intr-un post anterior si cineva zicea ca in strainatate se aplica si la haine. Azi am aflat ca exista si la noi asa ceva. Lee Cooper are ditamai “promotia”: vii cu blugii vechi(orice marca) si ai reducere 100 lei la achizitionarea unei noi perechi. Blugii vechi urmeaza a fi donati catre nu stiu ce fundatie.

Mi se pare atat de tare chestia! Si sa va zic si de ce: ei isi fac reclama, oamenii sunt atrasi in primul rand de “reducerea” de 100 de lei, dar si ca fac o fapta buna, iar vanzarile..cresc! Sincer acuma, cine naiba isi mai cumpara blugi Lee Cooper? Cand intri la ei si vezi preturile alea..peste 300 lei perechea, este chiar absurd. Si cand te duci la “outlet-urile” lor, cei mai jalnici de acum 3 sezoane sunt 100 de lei! Cica pentru a intra in promo, blugii noi trebuie sa fie peste 250 de lei. Deci va dati seama cam cat valoreaza de fapt hainele de la ei, ca oricum profit au si la discount-uri de 70%!

Ah, si inca ceva, ultimii mei jeansi, pe care mi-i admira toata lumea, au costat 80 de lei:)

4 Responses to “REMAT pentru Jeansi”

  1. thcgirl77 13 October 2009 at 12:44 pm #

    eu mi`am luat blugi lee cooper, 2 perechi. unii negri skinny pe care nu ii mai pot purta pentru ca s`au largit la talie asa de mult incat ii pot trage jos de pe mine inchisi la nasturi si altii albastri clasici care pocneau pe mine cand i`am cumparat si dupa cateva saptamani au ajuns pantaloni baggy, fundul e mai jos cu cativa centimetri si fara curea pica de pe mine si aia.
    lee cooper din arad s`a inchis. de ce oare? ah da. preturi idioate si produse care se largesc!

    • Lavy 13 October 2009 at 5:59 pm #

      Nu am avut, insa credeam ca sunt de calitate.
      Mai demult chiar imi doream o pereche dar nu imi permiteam, apoi cand mi i-am permis nu mi i-am mai dorit:)

  2. Geologul 15 October 2009 at 10:25 pm #

    Pai oricum mi-am imaginat ca magazinele din strainatate au ceva de genul asta. Altfel nu stiu cum am avea noi atatea SH-uri. Bine, de fapt m-am imaginat ca vine vreun roman si strange haine “pentru saraci” din strainatate si apoi le vinde in SH-urile romanesti.

    • Lavy 16 October 2009 at 9:40 am #

      🙂 cam asa..dar eu cred ca aia le arunca

Leave a Reply

