Epilatorul ideal

8 Oct

Cel putin asa se prezinta. Se vede treaba ca in ultimii 5 ani a mai avansat si tehnologia asta. Am desoperit ultimul racnet in materie de epilatoare: Braun SilkEpil Xpressive 7381!Braun

Suna foarte promitator un epilator reincarcabil, fara fir si pe care il poti folosi in apa. Si pretul e pe masura: 460 de lei. Acum gandind logic si rational, daca aceasta este o investitie durabila de inca 5 ani sa zicem, ar merita banii cu conditia sa fie chiar bun.

Am cautat pe forumuri si toata lumea si-l doreste, nimeni nu l-a incercat. Pe de alta parte exista o rivalitate intre Braun si Phlips ca si epilatoare si din ce am incercat eu, Philips sunt mai bune. Astept pareri de la fericitele posesoare:)braun 1

8 Responses to “Epilatorul ideal”

  1. thcgirl77 11 October 2009 at 6:06 pm #

    de ce l`as folosi in apa? sub dus sau…?
    am folosit o data un epilator electric si nu mi`a placut, face mult par in jur, cu lama te razi mai repede, e zgomotos si a rupt de la jumate multe fire de par. prefer lama+salonul de cosmetica.

  2. Lavy 11 October 2009 at 10:46 pm #

    pai zic ei ca in apa e mai eficient…

  3. beautyandthecity 25 October 2009 at 10:05 am #

    Si eu am cautat foarte mult pe forumuri info despre acest epilator, dar cum spui si tu nimic concret.
    Am cautat detalii despre el pentru ca am castigat unul la un concurs – nu as fi dat atatia bani pe un epilator cand am unul de la phillips care snt foarte multumita . Cum sosteste in testez si scriu aici.🙂

    P.S ai un blog foarte interesant, o sa te urmaresc mai des🙂

  4. Lavy 25 October 2009 at 10:21 am #

    super, chiar as vrea sa mi-l cumpar..sa-l testezi neaparat!
    mersi mult! si daca nu-ti trebuie poate mi-l vinzi mie direct:D

  5. beautyandthecity 25 October 2009 at 10:52 am #

    :)) negociem … eu sper sa ma incante… si sa imi usureze “munca”… si oricum pana la primavara o sa apara altele si ii va scadea pretul acestuia.

    Keep in touch🙂

  6. beautyandthecity 7 November 2009 at 11:01 am #

    Hello again!
    Am primit epilatorul si am apucat sa il si testez si concluzia:
    + are 3 stiluri de capete: unul ingust pentru zone sensibile care are pensete metalice, unul cu rotite care maseaza si ridica firele de par rebele si unul fara rotite. Cel cu rotite e montat pe aparat in poza de pe blogul tau de jos)
    + i se poate lua capacul pentru a-l curata in jurul rotitei cu pensete(nu credeam ca se pot aduna atatea fire acolo)
    +capetele se pot spala fiind detasabile
    +pe uscat epileaza foarte eficient, mai rapid, nu cred ca rupe firele si nu doare mai tare decat oricare alt epilator.
    +are un bec/led care lumineaza zona ce urmeaza sa fie epilata(ma incanta pt ca imi permite sa ma epilez oricand-pt mine lumina chiar era o problema cand ma epilam)
    + se poate folosi doar fara fir, are leduri care avertizeaza ca e incarcat/se descarca/e descarcat
    +pe umed e alta senzatie,e interesant dar nu ma pot pronunta inca daca e ami eficient pt ca nu am testat pe o zona mai mare sa vad cum cresc firele dupa.
    +setul mai contine o manusa si o punga cu gel pentru frigider care sa atenueze durerea- fiind obisnuita cu epilatorul nu am apelat inca la ele.
    Ca minusuri
    – un epilat poate dura in jur de o ora si jumatate, apoi trebuie pus la incarcat …

    si cam atat for now.
    Eu zic ca merita mai multi bani decat un epilator obisnuit pentru inovatiile utile pe care le ofera.
    Poate mi-a scapat ceva…o sa revin sau intreaba-ma tu daca te intereseaza altceva decat ce ti-am descris mai sus🙂

    • Lavy 7 November 2009 at 11:20 am #

      oricum cred ca o ora este de ajuns
      mersi mult!
      il mai vinzi acuma?😀

  7. beautyandthecity 7 November 2009 at 11:29 am #

    hmm…let me think about…no…oricum nu m-am gandit la asta nici o clipa…si are prea multe avantaje🙂 dar cum ziceam eu cred ca o sa devina curand mai accesibil.

Leave a Reply

