Real or fake?

2 Oct

P1030339Sau cand imitatia arata mai bine decat natural stuff. De obicei sunt adepta chestiilor naturale..in toate domeniile. Dar ca orice regula care se respecta are si o mica exceptie. Am gasit orhideea asta care arata super tare. Si ce daca e de plastic? Au trecut vremurile cand se fabricau trandafirii aia hidosi artificiali. Acum exista o tendinta, sau mai degraba o arta prin care se imita florile naturale. Am vazut niste ghivece de trebuia sa le palpez pt a-mi da seama daca sunt reale sau nu. Si bineinteles pretul era pe masura: diametrul 10 cm 30 de lei :)) Sau o floare 20 lei.P1030340

Asta a costat 8 lei si am luat-o de la Hornbach (un magazin cu mult potential, parerea mea). Si orhideele naturale costau 22 de lei. De ce am ales sa o iau totusi pe aia de plastic? Simplu, pentru ca imi plac florile si cum toate se usuca la mine in camera, am zis sa merg la sigur!

P.S. Intre timp s-a spart si vaza dar sa zicem ca e mai interesanta asa..asimetrica…

10 Responses to “Real or fake?”

  1. Ionut 2 October 2009 at 9:21 pm #

    Mie mi se pare exagerat de …. artificiala, adica din poza! Unde-i floare de ziceai ca trebuie sa o pipai ca sa vezi daca e pe bune sau nu, ca ast ase vede clar ca e nu!😀

    P.S. Sa nu fie cu suprare, dar chiar pare oribila … desi poate nu-i fotogenica floare si asa s-ar explica multe!🙂

    • Lavy 2 October 2009 at 9:23 pm #

      eh, rahat..acu asta e
      mie imi place:))
      nu mai pot sa dau inapoi

  2. Geologul 4 October 2009 at 9:45 am #

    Hmm,cand am citit titlul articolului ma gandeam la altceva😀
    Oricum mie mi se pare ca floarea arata destul de natural (totusi comparata cu o poza ze orhidee naturala se vede ca nu e). Totusi daca faceai poza din alt unghi eu zic ca parea mai naturala🙂

  3. lavy 4 October 2009 at 10:18 am #

    stiu ca titlul suna a altceva…pe asta am si mizat:))
    cat despre floare, pentru mine e ok sa am o floare fie ea si artificiala daca nu pot sa am una reala

  4. clarra 6 October 2009 at 6:32 pm #

    Imi place, seamana foarte bine cu una naturala😉

    • Lavy 7 October 2009 at 7:29 pm #

      esti draguta:)

  5. Lavy 8 October 2009 at 7:46 pm #

    @Ionut…ete poti compara cu aia naturala a lui Maddy:P

  6. thcgirl77 11 October 2009 at 6:08 pm #

    vai vai, orhideele mele naturale…saracele. am avut 5, una a murit, 4 sunt OK dar sper sa traiasca. nici una nu a dat flori dupa ce i`au trecut florile initiale. in afara de una care numai radacini face, restul stagneaza. maica`mea are o orhidee care a inflorit asa de mult incat a taiat flori si le`a pus si in vaza…ale mele in schimb…

    • Lavy 11 October 2009 at 10:45 pm #

      atunci mai bine incearca si tu cu alte plante…:))

  7. thcgirl77 12 October 2009 at 9:15 pm #

    never! si cu forta, tot o sa creasca🙂

Leave a Reply

