Cele mai proaste farduri

2 Oct

farduri 1Priviti-le bine si fugiti de ele:) Evitati-le! Sincer, nu stiu cum s-a nimerit chiar asa, sa am numai farduri proaste: Avon, Sephora si Deborah. Ma simteam mai bine pe vremea cand foloseam Ruby Rose. Brusc ma apucase si pe mine cheful sa arat normal in fiecare zi si sa ma machiez dar de fiecare data cand le vad in fata si pe ochi ma apuca crizele!

Toate se intind, toate au pigmenti extrem de slabi, Deborah exceleaza la acest capitol in special.. Aa, si am senzatia ca ma dau cu prafuri de var, o nebunie…

Astept recomandari de la fete mai norocoase care au nimerit niste produse care sa-si faca banii. Trusa de la Sephora a costat 50 de lei. Imi vine sa ma duc la ei sa cer banii inapoi:)farduri desfacute

9 Responses to “Cele mai proaste farduri”

  1. Gaby 5 October 2009 at 11:34 pm #

    offff

    Şi eu am luat ţeapă cu trusă similară de la Sephora, cea pt ochi verzi. Ziceai că-i bucată de zid fardul ăla…l-am aruncat cu o super ciudă.

  2. clarra 6 October 2009 at 6:29 pm #

    Ruby Rose rules😉 O multime de culori, usor sidefate, cum imi plac mie, rezista intreaga zi. Am incercat si eu farduri mai “elevate”, dar am revenit tot la ele. Imi plac si cele de la L’Oreal.

    • Lavy 7 October 2009 at 7:30 pm #

      o sa incerc si eu L’oreal

  3. camelcutza 9 October 2009 at 3:00 pm #

    incearca seventeen,rimmel sunt exact ca cele de care te plangi tu,incearca si bourjois,sunt niste culori superbe,rezista,nu ai nicio problema in a le aplica

    • Lavy 11 October 2009 at 12:08 pm #

      ok thanks! adaug bourjois pe lista

  4. thcgirl77 11 October 2009 at 6:12 pm #

    sa stii ca ruby rose sunt super bune. si acuma tot din alea folosesc, sidefate, frumoase culori, se intind usor si se strang pe pleoape de abia dupa ore in sir si atunci daca le intinzi la loc cu degetul sau cu o hartie pare ca nou machiajul.
    de la l`oreal am un fard bun, in auriu, din seria holografic, e pe aceiasi treapta de calitate cu ruby rose si asta zice mult din moment ce pretul difera foarte mult.
    cele mai jalnice farduri sunt cele de la avon si oriflame, nici macar nu ramane culoare pe pleoapa, chiar daca sfarmi fardul cu aplicatorul si`l aplici. caramida pisata cred ca e mai buna decat fardurile de la astea 2 firme.
    in rest mai folosesc un fard mat chanel, in 2 culori, maro si bej, e bun pentru fond, ca deasupra il pun pe ala auriu de la l`oreal.

  5. Lavy 11 October 2009 at 10:49 pm #

    cred ca depinde si de tipul de piele..la mine pleoapele sunt mai “grase” si Ruby Rose mi se pliau

  6. clarra 12 October 2009 at 8:16 pm #

    Mie mi-au placut si cele de la Oriflame, dar culmea, alea mai ieftine, de la Visions. Mi-am luat mai demult, cand erau farduri duo cu nume de zodii si am fost foarte incantata de ele. In schimb fardurile mai scumpe de la Oriflame nici nu se vedeau pe pleoapa.

    PS: eu am tenul uscat, prin urmare nici pleoapele nu sunt grase.

  7. Coco 5 November 2009 at 9:37 pm #

    Cele mai bune farduri le-am luat de aici, rezista foarte mult, sunt sidefate si nu se strang in pliuri; rimelul bun este cel water rezist.
    http://www.masura-s.blogspot.com/

Leave a Reply

