Cu ce ne incaltam toamna asta?

28 Sep

cindy crawfAm gasit din intamplare varianta ideala pentru incaltarile de toamna iarna! Intrand din inertie mai mult la Deichmann, am ramas surprinsa ca au si ei in sfarsit chestii de calitate. Ma refer in special la colectia 5th Avenue a lui Cindy Crawford, care contine modele super interesante doar din piele, iar ca preturi sunt in jur de: pantofii 140, botinele 200 si cizmele in jur de 300 de lei. Si varietatea e mare, adica mi-au placut aproape toate modelele, ceea ce este extrem de ciudat…pacat ca tocmai imi cumparasem o pereche de pantofi:(

 pantofi platf negru botine tinte botine maro botine gri  gribotine negre

Pentru o tinuta de seara se poarta tocurile ametitoare pe care le-am regasit invariabil in magazine. Tot asa repetitiv am observat aplicatiile metalice pe pantof si toc. Pentru cine poate sa mearga pe tocuri de 12-14 cm, se gasesc la modele prin magazine, doar sa ai unde le purta. Modelele de mai jos sunt de la Stradivarius.

 zapatos_shoes_moda_stradivarius_81           zapatos_shoes_moda_stradivarius_121             zapatos_shoes_moda_stradivarius_171

Nu am reusit sa gasesc insa doua perechi de pantofi pe care le-am vazt in magazine insa pe net nu le gasesc:( Una de pantofi negri cu platforma de la 5th Avenue si inca una de pantofi negri inalti cu bot rotund si toc subtire cu aplicatiile metalice pe toc si spate:(

5 Responses to “Cu ce ne incaltam toamna asta?”

  1. thcgirl77 29 September 2009 at 7:39 am #

    botina gri din al 2-lea rand de la mijloc imi place. am cautat si eu anul trecut sa`mi cumpar si nu am putut lua nimic, toate aveau o “panta” criminala si un toc mult prea inalt. la fel si cu pantofii “peep toe”, si din aia am vrut o pereche mult de tot dar din pacate toti aveau toc imens+platforma si nu pot umbla pe asa ceva, plus ca as arata ridicol, oricum sunt inalta de la natura.
    sper ca in toamna asta sa gasesc pantofi eleganti dar cu un toc mai normal (5-6 cm).

    • Lavy 29 September 2009 at 8:16 am #

      se gasesc la Deichmann..si eu tot pe alea as vrea sa le achizitionez:)

  2. Gaby 5 October 2009 at 11:36 pm #

    Şi eu am observat modelele din această colecţie, mi-au plăcut, sunt elegante dar nu aveau nr meu când am vrut să iau ceva😦

  3. thcgirl77 11 October 2009 at 6:13 pm #

    sa vedeti distractie acuma, din dec. anul trecut am niste bonuri cadou in valoare de 200 lei de la accor, le`am primit de la maica`mea. tot vreau sa le cheltui la leonardo si m`am dus si primavara si vara si tot pantofi nasoli am gasit (ori cu tocuri de 10 cm ori de plastic). sper sa gasesc ceva in colectia de iarna ca expira bonurile🙂

    • Lavy 11 October 2009 at 10:51 pm #

      chiar azi am fost la Leonardo, asa in treacat si am fost surprinsa placut de modelele de botine si cizme..f misto si ieftine..intre 130 si 240 parca

Leave a Reply

