Shopping online

26 Sep

shopp gallSa zicem ca nu consider timpul petrecut in magazine(din ce in ce mai rar) o pierdere de vreme, cel putin nu totala. Pana nu probez , nu simt materialul, ma invart de 3 ori si imi strofoc creierul cu diverse intrebari: Imi sta bine? Pretul e bun? E de buna calitate? O sa fie remarcata? Am nevoie de asta? Da de ce o fi atat de ieftina/scumpa? nu ma simt eu bine.

Si dupa toate astea, ies din magazin si verific si in altele(mai toate) ca nu cumva sa gasesc ceva si mai bun (niciodata nu se intampla). Mda, shoppingul online nu e pentru mine, dar sunt atatea persoane care doresc sa-si ocupe timpul cu altceva si sa cumpere de pe net.

Sincer, nu prea mi-a placut nici un site autohton de haine pana la acesta: shopping gallery.  L-am gasit intr-o revista si vinde brand-uri “de mall”: Castro, Oasis, Promod, etc. Oricume  de apreciat ca nu arata tot felul de pitipoance imbracate de IDM. Mi se pare ok, asa ca v-il recomand voua care nu aveti chef de shopping clasic.

6 Responses to “Shopping online”

  1. Ionut 26 September 2009 at 8:49 pm #

    Poti face ceea ce fac toti tinerii si anume: Te duci la magazin, probezi ce-ti place, retii modelul, nr si dupa te duci si il iei on-line fix de pe site-ul lor unde e mai ieftin cu .. 10 – 50 lei. La incaltamintea sport e mult mai mare diferenta!

    Ideea e ca orice mare firma de se respecta prefera sa le vanda direct clientului, astfel scuteste bani de chirie, salarii vanzatori si restu!🙂

  2. Lavy 27 September 2009 at 9:51 am #

    mai..care toti tinerii? eu n-am auzit de practica asta! interesanta..si care site? ca firmele astea d eunde vreau eu nu au site-uri in Romania

  3. camelcutza 27 September 2009 at 12:50 pm #

    buna,exista persoane care intermediaza pentru un comision mic cumparaturi de pe site-uri din afara eu personal nu am incercat dar stiu ca exista practica

  4. Lavy 28 September 2009 at 12:35 pm #

    da..gen east-bay..sport mai mult..in plus eu dupa cum spuneam, tre sa probez frate!

  5. Ionut 28 September 2009 at 5:12 pm #

    Terminati cu prostiile! Cum sa dai bani pentru asa ceva? Auzi la ele .. intermediere! :))

    Fetelor, de pe net poti sa cumperi cu orice card … cel de primestii salariul, alocatia sau pur si simplu e cardul tau de cumparaturi! De cand cu UE cu orice card al unei banci din romania poti cumpara on-line sau direct din magazine din Spania pana in Finlanda, de la Maroc pana in Coreea!

    Eu sunt un fan al cumparaturilor on-line de pe ebay si am si postat cam tot ce mi-am luat .. de la chinezisme din China, pana la chestii din Grecia si UK .. si cu cardul meu, care e un simplu card BCR!

    Eu ziceam ca daca ai fost la adidas si ai probat incalraminte si-ti place, tii minte modeluls i nr si intri pe orice site adidas … gen: adidas.com si faci comanda … nu conteaza ca e USA sau Europa, tot e mai ieftin!

    Eu inteleg daca zici ca ce vezi tu pe net nu au magazine in Romania, dar ne multumim cu ce vedem si in rest mergem pe noroc! De cele mai multe ori e cum spun ei sau poate am fost eu norocos, nu stiu!🙂

    • Lavy 28 September 2009 at 5:56 pm #

      Am inteles, Ionut..esti f hotarat!

Leave a Reply

