Am castigat!

22 Sep

balonAm castigat o plimbare cu balonul de la Orange! Super tare, nu? Sa va povestesc cum a fost…

Sambata seara prin Herastrau zaresc un balon urias si zic: E visul meu sa ma plimb cu balonul..Ia sa vedem despre ce e vorba.. Cica e gratis, trebuie doar sa ne inscriem la un Orange Shop. Asta am si facut duminica dimineata, dar era cu tragere la sorti si imi luasem gandul dezamagita.

Culmea a fost ca m-au sunat pe nr de Vodafone pe care l-am lasat:) pe la 2, chiar castigasem! Nu s-a mai pomenit asa ceva, miracol! Repede am dat fuga in parc sa ma imbarc in aventura vietii. Cand ajung acolo: Nu se ridica balonul pentru ca nu e vant. Zic eu: cam stupid, sa mai stau sa vad ce se intampla. Revin, imi zice altul mai breaz ca nu se ridica fiindca e prea mult vant! Ca sa mai stau pe acolo, poate poate pana la noapte s-o ridica:))

Ei si uite asa am ramas fara “premiu”. Mai e si sambata asta insa tare mi-e ca iar vor fi probleme meteo. Of, mai bine castigam la loto!😛

PS. Azi am fost din nou in hersatrau pe la 12. Abia montau balonul in conditiile in care pe la 7 se intuneca:) Si desi a fost o zi superba in Bucuresti au zis aia ca nu prea sunt sanse sa zboare si ca nici sambata trecuta nu a zburat nimeni. Deci probabil ca totula  fost de reclama asa…puteau sa nu mai zica nimic cu castigul:(

7 Responses to “Am castigat!”

  1. Razvan 22 September 2009 at 2:07 pm #

    Interesant. Si noi am vrut sa ne plimbam cu balonul dar se pare ca nu am avut nici o sansa. Cum o fu’ pana la urma?

  2. Ionut 22 September 2009 at 7:08 pm #

    Felicitari!🙂

  3. Lavy 25 September 2009 at 8:21 am #

    mersi, o sa mai incerc sambata

  4. thcgirl77 25 September 2009 at 10:33 am #

    de castigat tot ai castigat🙂
    felicitari si sa ne zici cum e la inaltime hehe.

  5. Geologul 25 September 2009 at 6:38 pm #

    Da, daca ajungi “in posesia premiului” sa faci niste poze si sa le pui pe blog. Hai cu vantu potrivit🙂

  6. camelcutza 25 September 2009 at 7:23 pm #

    buna.e o mare promotie pe site-ul orange,te inscrii si iti trimit ei o cartela cadou,sa vezi ce grozavi sunt ei,m-am inscris acum o luna,nu am vazut-o la ochi inca.

  7. Lavy 26 September 2009 at 7:24 am #

    asa se dau premiile …

Leave a Reply

