Noul catalog IKEA 2010

3 Sep

catalog-ikea-2010Putine sunt lucrurile care imi plac cu adevarat in viata si pe care sa mi le si permit. Unul dintre lucrurile astea era pana acum IKEA. Am toate cataloagele de cand a intrat in Romania, ba chiar aveam unul de prin Austria:) Evident asteptam si acum cu nerabdare sa apara.

 Am pus mana pe el in prima zi, pe 1 septembrie si am crezut ca este vorba de o mare greseala(inca mai cred asta). Noul catalog nu mai este cum erau precedentele, pline de oferte, variante de mobila super frumoasa si super ieftina. Nu frate, noile modele sunt super scumpe: au dezvoltat gama IKEA Stockolm pana au facut o canapea la 5500 lei, apoi au mai bagat gama Edland in stilul sec al XVIII-lea varianta low cost, injur de 2000 piesa:) Adica daca oamenii sunt in criza, tu scoti produse mai de lux? Parca IKEA se baza pe cumparatorii modesti ca mine…

In fine, daca au bagat ceva produse mai high end asa, n-ar fi bai dar socul meu s-a produs cand am vazut ce preturi au la vechile articole. V-am spus ca eu am toate cataloagele pe care le rasfoiesc frecvent si pe care le stiu pe de rost! Deja cand am vazut diferente de 500 de lei la pretul canapelelor, mi s-a facut rau. Pai altadata cu 500 de lei imi cumparam o canapea:))

Dar haideti sa va prezint datele concrete sa vedem cum vi se pare treaba:

IKea 2010 poza

Ce s-o fi intamplat cu sloganul:”Pretul mic este realizarea noastra cea mai mare”?

6 Responses to “Noul catalog IKEA 2010”

  1. Ionut 4 September 2009 at 8:01 pm #

    Dar nu stiu daca sunt preturile cu tot cu montarea lor … nu stiu daca ai observat dar daca alegi sa-ti montezi tu mobila, e mai ieftin! Desi nu merita mai ales ca o primesti colet si-ti ia o zi intreaba montarea …

    • Lavy 4 September 2009 at 11:03 pm #

      pai sunt preturi pt produs…si daca te gandesti un pic si respecti instructiunile merge si montarea

      inca o data vezi c efaci cu site-ul ala al tau c anu putem s acomentam pe el!

  2. Gaby 4 September 2009 at 9:49 pm #

    Şi eu abia aşteptam catalogul Ikea, dar unde locuiesc eu nu se pune câte unul la fiecare uşă, cum se face acolo unde locuiam înainte (adică în lumea civilizată), când am ajuns acasă aseară la noi la uşă nu era, dar era la vecina pe care o detest eu, aşa că l-am luat de la uşa ei. Teoretic nu era proprietatea nimănui acel catalog, dar tot mi-am frecat mâinile de fericire că i l-am furat.

    • Lavy 4 September 2009 at 11:04 pm #

      stai calma ca nici la mine nu era la usa…mi-a facut o surpriza prietenul si mi l-a adus chiar pe 1 direct de la magazin:)

  3. Ionut 5 September 2009 at 7:07 am #

    Pai ce sa-i fac? Daca trebuie bagate cuvintele alea care sunt greu de citit si scris …😦 Cred ca tu esti ghinionista, ca mai sunt cativa care au noroc si au doar 2 cuvinte de scris din alea mici mici!😀

    Eu n-am catalogul de la ei, dar il am pe ala de la scoala! :))

  4. Alexandra 21 September 2009 at 5:07 pm #

    Iti impartasesc dezamagirea… Poate pare deplasat, dar pentru mine noile preturi au venit ca o tradare. Si chiar asa… unde e acum realizarea lor cea mai mare?

Leave a Reply

