Promo-pacaleala

29 Aug

Image027Cat traieste omul invata si daca nu din greselile proprii mai bine din experienta altora. De data asta la Auchan remarc o promotie super tare. O ditamai cutia de bomboane de ciocolata Lindt Deluxe 9.99 lei. Cat pe ce sa cumpar, dar bineinteles ca mi s-a parut putin socant. Milka e 9 lei, nu Lindt! Si intr-adevar am vazut pe celelalte rafturi cutiute mici cu bomboane la preturi mult mai mari.

Explicatia e simpla, daca intoarceti cutia si observati data de expirare a produsului, in cazul de fata 31.08.2009 (azi fiind 29.08.2009)! Bineinteles ca ele nu sunt expirate! Corect! Si sa zicem ca nici peste 2 zile nu te-ai imbolnavi daca ai manca, insa cu siguranta gustul si calitatea produsului lasa mult de dorit. Si sincer, cine da 10 lei pe ciocolata naspa?

Cat ar fi trebuit sa fie pretul unei astfel de cutii ce expira in 2 zile? 5 lei? 3 lei? poate! Ei bine in SUA de exemplu produsele aproape expirate se dau ori la preturi de nimic, ori cadou cu un alt produs cumparat. Orice cumperi, iti da acolo din partea magazinului inca ceva care oricum ar expira! De ce fac asta? pentru ca acei clienti sunt atenti la ce cumpara si nu ar pune niciodata in cos un produs care expira in 2 zile decat aproape gratis! La noi insa oamenii sunt orbiti de reclame, de promotii si au naivitatea sa creada ca acelei companii chiar ii pasa de buzunarul lor:))

Image084          Image085

Mai bagati si voi de seama si nu ii lasati sa isi bata joc de voi!   

Imi cer scuze pt poze, sunt facute cu telefonul, de aceea sunt cam blurry:)

2 Responses to “Promo-pacaleala”

  1. Ionut 31 August 2009 at 2:03 pm #

    Eu cred ca in perioada aia de garantie produsul este in conditii optime sa fie mancat. Dupa ce depaseste ziua nu inseamna ca brusc se strica, ci usor usor se altereaza. Intr-o luma normala ai fi in relativa siguranta sa mananci si dupa 2 – 3 zile de la data expirarii, dar cum nu e o lume normala, eu nu mananc daca un produs mai are o sapt pana expira … pentru ca n-am incredere in cei ce le stampileaza, adica fix cei ce le fabrica!

    Cumpara Milka ca-i mai buna … vorbesc de cea cu lapte, doar cea cu lapte!😀

  2. brontozaurel 4 September 2009 at 10:15 am #

    Hmmm… eu am luat de multe ori chestii bagate la preturi de nimic pentru ca erau aproape de expirare (ma refer la chestii care stiu ca imi plac mult si in general sunt al dracului de scumpe, cum ar fi cutia aia de Lindt). O singura data s-a intamplat sa nu-mi placa gustul (si bineinteles ca nici atunci n-am patit nimic), in rest au fost delicioase si m-am felicitat pentru inspiratie.

Leave a Reply

