Myth buster: Madonna

27 Aug

P1030202Credeam ca o sa zic azi: Yeeeeeee, am fost la Madonna! cand colo zic tusind: da, am fost si eu pe acolo…S-a scris si s-a vorbit mult in presa, nu prea am urmarit decat azi sa aud parerile. Aseara chiar mi-era jena sa spun ca nu m-a impresionat concertul, am asteptat sa vad daca sunt eu atat de pretentioasa sau ba. Se pare ca exista asa o voce a celor care s-au luptat cu oboseala, canicula si norul de praf pentru Madonna si au ramas dezamagiti.

Cum a fost de fapt: nebunie pe strazi in zona Unirii, metroul la Izvor inchis, carduri de oameni mergand pe jos inca de la ora 5:30. Ne astepta o seara magica, ne-am dus acolo la 7.

Prima buba: observam casele de jetoane. Ni se spune ca inauntru pt mancare si bautura nu se accepta decat jetoane, dar nu ni se da si o lista cu lucrurile care se pot cumpara, sa stim si noi. In fine, luam noi cu aproximatie si intram in zona gazon A (pret 160 lei). Acolo plutim printr-un praf de cel putin 1m, si nu exagerez, poate ati vazut si la TV. Ce sa mai spun ca nu se putea respira, afara era si cald, iar la concert au fost in total 60 de mii de oameni!!

Oata intrati vedem si tarabele cu mancare, dar si casele cu jetoane. Deh, nu ne-a zis nimeni ca exista si inauntru:D  Alta problema: unde sunt toaletele? Nu de alta dar vroiam sa ajung inainte s ase umple si sa nu mai poata fi utilizate. Cand colo aflam cu stupoare ca nu exista toalete! Trebuia sa iesim si acolo era. Pai frate odata intrati 60 de mii de oameni cum sa mai iasa fiecare ? Ar fi fost haos.  Doamne fereste sa ti se fi facut rau pe acolo.

Si cu toate astea, cu totii eram increzatori ca show-ul ce va fi urmat merita. Pe la 8 incepe Paul Oakenfold, trecut cu vederea de public. intre timp intarziatii, adica multi incercau sa intre. Nu va puteti imagina ce lupte se dadeau acolo. Pe la 9 deja DJ-ul terminase, toata lumea astepta cuminte la locul sau din care nu vedea nimic.

Si aici am asteptat mult si bine pana la 10, cred ca au fost si fluieraturi intre timp. Asta e, romanii sunt mai stresati cred ca din cauza traficului.. In sfarsit incepe! Culmea, nu vedem nimic, ne stresam apoi strabatem tot gazonul ala full de oameni in cautarea unui loc bun. NIMIC n-am gasit, ne-am intors inapoi al locurile noastre undeva prin spatele scenei mai mult:) Si asa 2 ore am stat pe varfuri, ba ne-am uitat la tabelel alea minuscule, ba am mai zarit-o pe Madonna.P1030216      P1030214

Despre show ce pot sa zic, a fost intr-adevar, pt cine a reusit sa vada ceva:(  E in forma tipa, e o diva si isi da multe aere, dar la capitolul cantat sta mai prost, sau pur si simplu nu poate s adanseze si sa cante in acelasi timp si alege sa danseze. Un alt punct slab a fost cel cu romii, cred ca ea a crezut ca romani=romi/romanes si si-a luat iarasi niste fluieraturi:)

In rest a bagat si vreo 5-6 melodii aiurea de care nimeni nu auzise si multimea era cam bosumflata. Repet, un om care munceste si e plecat de la 7 dimineata de acasa, vine la 7 seara sa o vada pe Madonna, asta incepe la 10, intre timp conditii mizere de asteptare…cam astea sunt motivele pentru care NIMENI N-A CERUT BIS!

13 Responses to “Myth buster: Madonna”

  1. OMU 27 August 2009 at 8:47 pm #

    Vedeai mai multe daca te tinea prietenul pe umerii lui! Ma mir ca nu ti-a placut, eu o agreez pe Madonna, dar o plac mult mai putin decat pe regretatul M.J.

    • Lavy 29 August 2009 at 4:09 pm #

      Mi-ar fi placut daca as fi vazut-o!

  2. Corina 27 August 2009 at 9:12 pm #

    O fi vrut ea “saraca” Madonna sa faca vreun mega spectacol…dar daca noi nu avem nici un loc unde sa organizam concerte decat in parcuri…cred ca daca era stadion era mult mai ok….

    • Lavy 29 August 2009 at 4:09 pm #

      da, asta se pare ca a fost problema..de acum stim..nu ne mai ducem in parcul Izvor la concerte!

  3. Ionut 27 August 2009 at 10:43 pm #

    Ca-n romanica!🙂

  4. thcgirl77 28 August 2009 at 8:01 am #

    am tot cautat pe bloguri pareri si n`am gasit asa multe si care erau, nu erau prea entuziasmate. pacat ca majoritatea oamenilor au dat bani multi pe bilet si nu au vazut mare lucru. mai bine faceau concertul pe stadion, cu mai putina lume dar toti vedeau scena.
    ce bis sa mai ceara lumea, care probabil era deja deshidratata, facea pipi pe ea, murea de cald si de foame si avea praf din cap pana in picioare?

  5. Laly 28 August 2009 at 3:16 pm #

    Am citit pe undeva ca Madonna oricum nu canta la Bis, asa ca ar fi fost scandat degeaba.
    Parerile tuturor au fost pline de dezamagire, bine ca nu m-am dus.

    • Lavy 29 August 2009 at 4:10 pm #

      mie mi-a zis cineva care fusese la concert in alta tra ca tocmai astepta bis-ul…ca mai avea vreo 2 melodii:D

  6. Ionut 28 August 2009 at 3:22 pm #

    poftim: http://tinyurl.com/mfavxt

    • Lavy 29 August 2009 at 4:11 pm #

      ma streseaza rau ca nu pot sa pun commenturi la tine pe blog!!!

  7. thcgirl77 29 August 2009 at 6:49 pm #

    ionut tot timpul a avut un sistem asa de dubios pentru comentarii ca de multe ori am citit ce a scris si apoi am lasat`o balta cand am vrut sa si scriu ceva. do something!

  8. catalina 9 September 2009 at 9:12 pm #

    draga mea eu am si lesinat…in final a fost cu noroc pt li s-a facut mila de mine celor de la bar si m-au lasat sa intru de partea lor (dupa bar unde am putut sa respir ,sa beau o bere linistita…..pe madonna o puteam vedea la fel de bine si pe youtube ……bine ca nu am murit naibii pe acolo

  9. Lavy 11 September 2009 at 1:00 pm #

    buna asta cu youtube…sa stii ca si eu am avut aceeasi impresie..mai putin cu lesinul…ti-am zis eu sa nu te duci in centru acolo la imbulzeala:P

Leave a Reply

