Aur sau argint?

24 Aug

Este dilema mea forever! Stiu ca pe vremuri, exista o adevarata traditie in a cumpara pentru femei bijuterii din aur. N-avea omu’ masina, mobila, bani de vacante sau mancare, insa pentru aur, intotdeauna. Cand fetele se faceau marisoare era musai sa primeasca un lantisor, un inel ceva.

Acum, aurul galben, caci despre acesta vorbesc este vazut ca demodat si este destul de evitat. Bine, argintul este si mai ieftin si evident cum dorim sa avem cat mai multe bijuterii, facem acest compromis… Si daca nu sunt nici de argint, bijuteriile fantezie argintii sunt superbe si nici nu se oxideaza, pe cand cele aurii dureaza cateva saptamani sau chiar mai putin.

La fel si in decoratiuni, modern este considerat argintiul, auriul amintind de castele somptuoase si pretentioase. Mie imi plac ambele asa ca am facut o varza de rame argintii si aurii prin casa:))

si mai e ceva, pe pielea bronzata arata extrem de bine auriul…

gold silver

15 Responses to “Aur sau argint?”

  1. Florin 24 August 2009 at 4:26 pm #

    Mie imi place aurul.De obicei ii iau nevestei ceva inainte sa imi iau mie. E si un fel de investitie.. Pretul aurului nu scade, se mentine constant sau creste, asa cum a facut-o…de mult timp incoace.

    • Lavy 25 August 2009 at 9:10 am #

      pai te gandesti ca la un moment dat vei vinde bijuteriile sotiei? ea sa o faca?

  2. thcgirl77 25 August 2009 at 8:21 am #

    in generala/liceu chiar povesteam cu o prietena (colega de banca de atunci) cum purtam o groaza de bijuterii de argint. aveam vreo 3 inele, din care unul gen sarpe, bratari, cercei, lanturi, medalioane, era manie cu argintul. e si ieftin asa ca nu mare mi`a fost mirarea acum cateva saptamani cand m`am uitat prin o cutie veche de bijuterii si am extras la argint din ea de numa`.
    pe parcurs a inceput sa`mi placa si aurul si treptat am renuntat la argint, schimbandu`mi bijuteriile cu unele mai fine, frumoase, din aur dar argintiul ca si culoare tot imi placea.
    acuma port bijuterii din combinatii de aur alb cu aur galben si asa sunt si argintie si aurie in acelasi timp.
    singura bijuterie de argint din liceu pe care o mai port este o pereche de cercei rotunzi mari, am renuntat la inele (port doar inelul de logodna) .

    • Lavy 25 August 2009 at 9:12 am #

      si inelul de logodna? cum e? aur alb, galben?
      ma gandesc ca si asta influenteaza..ca daca e galben..asortezi mai greu argintul si invers

  3. thcgirl77 25 August 2009 at 9:19 am #

    inelul de logodna e ciudat, depinde cum cade lumina pe el, cand e argintiu, cand e auriu.
    http://thcgirl77.wordpress.com/2009/05/11/sunt-logodita/

  4. OMU 25 August 2009 at 11:05 am #

    Aur!!!

    • Lavy 25 August 2009 at 4:31 pm #

      convingator

  5. Ionut 25 August 2009 at 5:28 pm #

    mi-a placut ce a zis Florin … pai Lavy, tu cant ai de gand s aporti niste bijuterii? 5 ani cred ca ar fi o medie, normal ca le vinzi/ le dau la schimb + difgerenta si iti iei altele! Eu spre exemplu port aur si-mi place, mai ales ca iti ofera si un statut special!🙂 Aurul alb nu-mi place decat in combinatii cu cel galben, dar cu conditia sa fie dus la curatat la 3 -4 luni … orice bijuterie ii face `o baie` pentru doar 10 lei si straluceste din toate incheieturile!

    Inainte purtam mai mult, acum mai putin .. dar fara un motiv anume … o buna perioada am purtat setul de la bvulgari, stai sa vad daca gasesc pe net poze:

    asa e inelul, iar bratara e la fel … rigida, si e ca o gura de crocodil, ca se deschide in 2!🙂
    am gasit-o si pe asta: http://images.okazii.ro/auctions/2009/04/19/238476751-2138608-500_500.jpg

    acum am revenit la alt gen care mi se pare ca se potriveste si cu ceasul! e din aceea cu curea de silicon negru🙂

  6. Lavy 25 August 2009 at 7:15 pm #

    mai Ionut, tu chiar nu esti sanatos:)))))))
    Bulgari, auzi la el!

  7. Ionut 25 August 2009 at 10:40 pm #

    hei … nu rade!

    *bvlgari … graba strica treaba!😦

    Si ce au ele? eu nu am renuntat pentru ca nu-mi plac … sincer sa fiu prea am vazut la multi si am zis ca ar fi bine sa fac o pauza🙂

    P.S. sau era altul motivul pentru care radeai!? nu m-am prins! :-s

  8. Lavy 26 August 2009 at 10:33 am #

    radeam ce fitos esti…si de faza ca porti bijuterii

  9. Ionut 26 August 2009 at 11:37 am #

    ca orice om care se respecta ….

  10. thcgirl77 28 August 2009 at 8:15 am #

    bune gusturi ionut. cam bucucanoase bijuteriile din pozele tale dar presupun ca pentru barbati e ok asa.

  11. Ady 31 August 2009 at 9:12 pm #

    Dupa parerea mea , aurul la barbati este out of fashion!!

    Mai mergea acum 5-10 ani..Sunt alte accesorii pe care un barbat le poate purta.Acum doar “burtosii” mai poarta..poa’ sa fie Bvlgari sau Hungari…nu ma atrage!

    In schimb, persoanele de sex feminin merita tot aurul din lume!!

Trackbacks/Pingbacks

  1. Accesorii care spun ceva « Beauty Republic - 13 January 2013

    […] mai vorbit acum cativa ani de asa numita dilema intre accesoriile aurii si argintii si clar eu port preponderent argintii, insa acestea au ceva […]

Leave a Reply

