SIBIU – mai mult decat perfect

22 Aug

P1020822N-am crezut vreodata ca o sa ajung intr-un loc in Romania unde sa ma simt ca la Viena, Verona, Roma, sau oricum intr-un loc pur si simplu superb si fascinant. Stiam ca in 2007 fusese capitala culturala europeana insa nu m-am gandit ca e chiar asa…

E usor sa te descurci la Sibiu…intri in oras, lasi masina in prima parcare de langa centru si o iei pe jos..pe langa ziduri. Am avut bafta sa prindem si un eveniment endurance in ziua respectiva: RedBull Romaniacs. Asa se explica probabil aglomeratia si multitudinea de straini: americani, francezi, israelieni, spanioli, polonezi, germani..si cine mai stie ce alte natii.

Centrul este refacut complet din cate ne-am dat noi seama: pavaje, cladiri, stalpii de iluminat public. Inca se mai lucra pe ici pe colo. Cei care iubesc Brasovul, sau spun ca Brasovul este cel mai frumos oras din Romania, sa vada Sibiul! Orasul are un aer cosmopolit, lipsit de stres, e plin de restaurante si terase dar si de atractii istorice: Piata Mare, Piata Mica, Biserica Evanghelica, Mitropolia Ortodoxa, Bruckenthal, Podul Minciunilor, Turnul Sfatului, Casa cu cariatide. Si cu siguranta sunt mai multe, dar pe astea le-am vizitat si noi. Cele mai frumoase imagini le vedeti cu siguranta din turn, dar si stand frumos pe o banca hranind porumbeii in Piata Mare.

P1020828     P1020844     sibiu3     P1020849     P1020808     P1020889     P1020883     P1020858     P1020859     P1020875     P1020840

Mi-au placut culorile, florile, superbele cladiri dar si curatenia si bunul simt al oamenilor. Ah! Sa nu uit de Muzeul etnografic Astra! Dar asta il lasam pe altadata…

13 Responses to “SIBIU – mai mult decat perfect”

  1. Geologul 22 August 2009 at 8:30 pm #

    Daca am priceput fiecare poza cam ce reprezinta, la aia cu stalpul plin de fieratanii n-am idee.

    • Lavy 22 August 2009 at 9:40 pm #

      asta era la casa calfelor..reprezentativ cred

  2. thcgirl77 24 August 2009 at 12:32 pm #

    mama mea a trecut vara asta pe la sibiu si s`a simtit foarte bine, a zis ca e chiar un oras european, curat, ingrijit si frumos.

    • Lavy 24 August 2009 at 2:43 pm #

      imi dau seama ca pt voi care stati in Arad, e de bun simt, dar pt mine din Bucuresti este heaven!!!!🙂

  3. thcgirl77 25 August 2009 at 8:24 am #

    e decent aradul, dar se poate mai bine. acuma sunt lucrari peste tot, sine de tramvai scoase, strazi pe care se circula greu ca multe zone sunt reparate in acelasi timp, circulatie anevoioasa, au aparut o tona de semafoare puse in intersectii unde nu era cazul, semafoare care nici n`au temporizator macar sa vezi cate secunde mai ai pana la rosu/verde dar ele sunt noi noute…drumurile facute in urma cu cateva luni sunt din nou ondulate, se poate sa fie si mai curat…ah cred ca fiecare se poate plange de orasul lui pe 2 pagini.

  4. Anca 25 August 2009 at 1:42 pm #

    Sibiu… locul unde am petrecut cei 4 ani de facultate si locul in care voi mai petrece 2 pentru master!🙂
    Intr-adevar un oras superb care mi-a placut din prima clipa.
    Nu de putine ori din Sua, deshideam camerele web care sunt deasupra orasului pentru a-mi aduce aminte de anii facultatii…

    • Lavy 25 August 2009 at 4:31 pm #

      Hello Anca, ce ami faci?
      Imi pare bine sa te aud…so, back to Sibiu, ha?

  5. Anca 25 August 2009 at 10:01 pm #

    @Lavy, sunt bine🙂 , back in Sibiu.. desi vroiam initial Cluj .

    Sa vad cat ma tine, ca deja mi-e dor de mor de Florida😀 !

  6. Anca 25 August 2009 at 10:02 pm #

    P.S. Chiar daca nu prea am fost eu activa cu comentariile in ultimul timp sa stii ca nu ti-am scapat nici macar un post😛 .

  7. Lavy 26 August 2009 at 10:34 am #

    mersi! si imi pare rau
    site/blog nu mai ai?

  8. Anca 26 August 2009 at 11:29 am #

    Ba da… am transferat totul pe http://www.hopsieu.wordpress.com , numai ca am avut ceva probleme cu pozele si acum incerc sa-l pun la punct inainte sa termin povestea Sua si sa incep cu tot ce-am facut in ultimul timp pe aici🙂 .

  9. Andreea 26 August 2009 at 8:47 pm #

    oaii eu sunt din sibiu!! mi-a placut tare mult postarea ta, nu neaparat pt ca imi lauzi orasul ( desi e intr-adevar superb:) ci pentru ca eu, fiind obisnuita de 19 ani cu el, imi place tot timpul sa vad cum il percep altii, ce impresie le lasa… cred ca am zambit intr-una citind ce ai scris:) si bucurestiul mie imi place f mult, ii lipsesc poate doar fetele calde si prietenoase ale oamenilor… te mai asteptam pe la noi, daca vii toamna, sunt niste peisaje superbe aici si prin imprejurimi ( paltinis, cisnadioara)

  10. Lavy 27 August 2009 at 7:09 pm #

    esti o draguta daca spui ca Bucurestiului ii lipsesc doar oamenii prietenosi:)
    Cu siguranta voi mai trece pe la Sibiu dar nu acum caci lumea e mare si vreau sa vad noi locatii:P

Leave a Reply

