Cazare Sibiu

21 Aug

talmacelImpropriu spus, cazare in Sibiu, insa e destul de aproape, la 20km. Inainte de Sibiu, cum vi de pe Valea Oltului, in localitatea Talmaciu se face stanga 3 km pana la Talmacel. Aici am gasit noi o pensiune tare draguta de 3 margarete.

Am stat doar o noapte insa ne-a placut foarte mult si am dormit super bine:)) Cafea si visinata am primit din partea casei, dar se putea si manca la cerere. O noapte de cazare ne-a costat 80 de lei.

In cazul in care aveti nevoie vreodata, eu v-o recomand cu incredere. Aici date de contact si poze.

3 Responses to “Cazare Sibiu”

  1. Ionut 22 August 2009 at 8:53 am #

    pai ati dormit? … trist! 😐

  2. Lavy 22 August 2009 at 11:42 am #

    doar nu crezi ca blogul e: confesiuni…

  3. Ionut 22 August 2009 at 8:27 pm #

    nu, dar atunci ar fi fost mai des vizitat de mine! :))))

Leave a Reply

