Si Romania poate fi “la moda”

3 Aug

In curand fitosii din vest o sa-si denumeasca fetele Perenna in loc de Evian, asta apropo de un film parodie unde eroina se numea precum apa franceza. Desi ni se spune inca din scoala generala ca Romania detine 1/3 din apele minerale din Europa, ape care sunt bune pentru tratarea diferitelor bloi, pentru baut, scaldat etc, noi am ajuns sa importam apa minerala. OK, exista piata de desfacere pentru ape de fite de prin Alpi aduse,dar sa ajungem sa importam apa Devin din Bulgaria???????? Asta e o chestie chiar strigatoare la cer.

Norocul face ca sa fie descoperita si omologata international se pare, o noua apa romaneasca, Perenna. Eu am auzit de asta la mare cand am vazut ceva panouri cu Mutu band dintr-un pahar ceva ce eu credeam ca e vin sau vreo apa din Italia. Apoi vad scris mic jos ca a luat vreo 2 stele Michelin si ca e romaneasca:)

perenna

Gasiti si in presa detalii, am inteles ca productia e destul de mica si mai mult se distribuie prin restaurante, dar si la Real. Ma gandesc sincer sa ma apuc sa consum din asta, mai ales ca la pret e cam 2 lei la 2 litri…sa vedem cat de pura mi se pare! identica 96% cu Evian…hmm dar eu n-am baut Evian :))

8 Responses to “Si Romania poate fi “la moda””

  1. Ionut 3 August 2009 at 4:53 pm #

    Ar minti ei!? :)) Eu zic ca-i la fel, desi nici eu nu stiu ce gust are Evian … adica stai!!! Apa nu trebuie sa fie incolora, inodora, insipida bla bla? Deci apa e apa …

  2. Lavy 4 August 2009 at 8:36 am #

    mai..identica din punct de vedere al substantelor pe care le contine…

  3. OMU 4 August 2009 at 11:30 am #

    Prefer berea!!! Hai şi apa , dar BORSEC!!

  4. Gaby 4 August 2009 at 6:33 pm #

    S-ar putea să par snoabă, dar Evian nu şi-a câştigat degeaba renumele. Am luat mai demult şi comentam că sigur nu bate Borsecul nostru (cea plată) şi când am pus-o în gură nu mi-a venit să cred! În opinia mea, este apa cea mai pură şi mai plăcută pe care am băut-o vreodată.

  5. Ionut 4 August 2009 at 8:13 pm #

    si cand ai pisat-o era tot asa dulce? cred ca Bivolaru stie cel mai bine!😀

  6. thcgirl77 6 August 2009 at 5:20 pm #

    apa e apa. eu iau de la baile lipova ca e cal mai aproape de arad si e buna.

  7. Gaby 9 August 2009 at 7:38 pm #

    Ionuţ, este dificil să mă pronunţ, nu am avut curiozitatea să aflu. Însă orice curiozitate ai, poţi încerca tu însuţi, sper doar să găseşti donator de materie primă pentru degustare.

Trackbacks/Pingbacks

  1. 1100 de lei « Beauty Republic - 18 October 2009

    […] eu la coada la Carrefour sa iau niste apa Perenna si in fata mea, iaca niste oameni normali si ale lor cumparaturi care nu se mai terminau. De […]

Leave a Reply

