Sandale comode

27 Jul

Cred ca 2 ani de zile am cautat o pereche de sandale cu talpa joasa. Toata lumea avea, magazinele aveau si ele cica..dar nu modelele pe care le vedeam eu pe strada, sau f scumpe: de la 150 de lei pt o pereche de sandale de purtare…mi se pare scump. Mai jos, cam dupa ce ma uitam..daca aveti idei pe unde gasesc asa ceva..

sandale

19 Responses to “Sandale comode”

  1. NATTY 28 July 2009 at 12:15 pm #

    am luat eu anul trecut de la office shoes sandale ipanema (de gisele bundchen) – sunt fff comode, cu talpa joasa dintr-un material care tine racoare
    le-am purtat toata vara trecuta si toata vara asta si inca tin DAR
    colectia de anul asta nu e asa frumoasa – poate ai noroc si gasesti modele de anul trecut ca am vazut ca mai au – oricum ti le recomand din toata inima sper sa mai apara si la anul sa mai imi iau
    succes

    • Lavy 28 July 2009 at 12:22 pm #

      anul trecut am vazut parca ceva la reduceri dar nu mai aveau marimea mea…acum intr-adevar nu prea imi plac modelele…oricum cautam ceva sa poata fi purtat si la birou, ca papuci se gasesc.

  2. Laly 28 July 2009 at 4:02 pm #

    Cand aflati de unde, sa-mi ziceti si mie ca si eu caut. Poate total surprinzator, cele mai multe si pestrite s-ar putea gasi in…Big. Io asa am auzit.

  3. Lavy 28 July 2009 at 6:47 pm #

    @Laly
    sa stii ca si eu am vazut niste modele super dragute prin magazine din astea de Europa dar nu sunt genul sa cumpar asa de compromis pt 2 luni

  4. Laly 29 July 2009 at 1:30 pm #

    Eu ma refeream la sandale bune, de piele. Nici eu nu cumpar ciurucuri, chiar daca arata dragut. Iar majoritatea celor din Mall se gasesc si in Big la jumatate de pret (cele care nu sunt oricum de firma)

  5. lavy 29 July 2009 at 1:33 pm #

    care mall si nu’s de firma? zi-mi te rog magazinele, ia, ca-s curioasa!

  6. Gaby 31 July 2009 at 4:00 pm #

    Laly, nişte sandale de piele (crocodil, dinozaur sau ce preferi tu) pot fi considerate ciuruc dacă, de exemplu, dacă ţi se lipeşte un rahat de talpă şi nu mai iese putoarea şi te urmăreşte peste tot…
    Ok, mai clar, să nu ziceţi că-s fumată şi comentez aiurea pe bloguri: faza cu “din piele” este depăşită, calitatea sandalelor nu este definită de numărul de animale jupuite pentru confecţionarea acestora.

  7. thcgirl77 31 July 2009 at 4:20 pm #

    pe tuatara au sandale, dar nu sunt din piele.
    http://www.tuatara.ro/cart/Greeks-Oro-c56-p8382.htm
    au si pe argintiu.

  8. thcgirl77 31 July 2009 at 4:23 pm #

    gaby: incaltamintea din piele tine mai mult si cel mai important, nu pute si o poti purta pe piciorul gol (in special in cazul balerinilor). poarta tu ceva ce nu a fost jupuit de pe un animal o zi intreaga si cand te descalti o sa miroasa ca naiba si pantoful si piciorul tau.
    in fond sunt destule animale, nu ducem lipsa de piele si blana, de ce sa nu purtam ceva de calitate ?

  9. Lavy 1 August 2009 at 10:09 am #

    eu chiar am aceasta problema cu balerinii…o sa-mi iau ceva..de piele:)

  10. Gaby 2 August 2009 at 4:22 am #

    thcgirl, eu port cu precădere încălţăminte din materiale sintetice, nu piele. La balerini pun şosetuţe speciale pentru balerini ca să nu transpir ca naiba şi să mă roadă, folosesc antiperspirant pentru picioare dacă este cazul. Dar nu împărtăşesc ideea că doar încălţămintea din piele este de calitate. Şi asta se datorează experienţelor negative cu încălţămintea din piele. Ştiu că întotdeauna vor exista păreri diferite în legatură cu acest subiect, doar că multe dintre persoanele care preferă pielea o fac din cauza unui stereotip de gândire inoculat de familie/prieteni, nu încearcă şi altceva, se autolimitează. Şi apropo, mi-am luat 2 perechi de sandale din piele de curând. Le-am ales pentru că mi-au plăcut şi pentru că erau comode, nu pentru material, deşi le-am luat cu reţinere, aş fi preferat sintetic.

  11. Lavy 2 August 2009 at 10:57 am #

    care sunt astea sosetute speciale pt balerini?

  12. Gaby 2 August 2009 at 2:19 pm #

    Uite cam aşa arată http://jolagoddess.blogspot.com/2009/06/taaa-daaaa-va-prezint-o-ruda-mai.html
    Ai meu sunt dantelaţi, i-am luat de la deichmann, dar cred că au şi la C&A sau la alte magazine care vând ciorapi, şosete şi accesorii pentru încălţăminte. Eu le spun tălpici, dar uite că sunt denumiţi şi ciupici

  13. Lavy 3 August 2009 at 12:27 pm #

    f misto! mersi!

  14. Gaby 4 August 2009 at 6:34 pm #

    Cu plăcere!

  15. camelcutza 3 September 2009 at 1:33 pm #

    sandale ca cele din poza mi-am luat din piata moghioros de la tarabe dupa o indelunga cautare,am dat 45 ron,se inchid la spate cu un fermoar

  16. Lavy 3 September 2009 at 2:56 pm #

    eh acum nu mai conteaza..si-asa nu s emai poarta..am observat si eu ca la tarabe arata mai bine:)

  17. miha 22 June 2011 at 6:32 pm #

    de ce nu incercati la magazinele bb-up sunt din piele si foarte bune

  18. Fuel Enhancer 7 February 2012 at 12:46 pm #

    Hey There. I found your blog using msn. That is a very neatly written article. I’ll be sure to bookmark it and return to read more of your useful information. Thank you for the post. I’ll definitely comeback.

Leave a Reply

