Totul despre stil – Nina Garcia

20 Jul

Ati citit post-ul anterior? Daca nu, excelent!!! Doamne, mi s-a mai intamplat o singura data sa ma insel in halul asta! La filmul War of the Worlds care, dupa ce am asteptat 3 luni pana sa apara, s-a dovedit un fiasco total. Cam asa si cartea asta. Am frunzarit-o in librarie, intr-adevar mi s-a parut proasta insa am zis ca na, sigur e doar o prima impresie…si a mai costat si 50 de lei:((

Am citit-o in juma de ora, precum si pe cea a Danei Budeanu, dar ciudat este ca si acum ma intreb oare cine a copiat de la cine, si daca nu plagiatoarea este mai buna decat originala!

Pe scurt, in aceasta carte nu aflati decat ca trebuie sa aveti incredere in voi, sa va cumparati haine potrivite personalitatii si alte bullshituri mai generale decat va puteti imagina. Aflam cate ceva despre cat de bogata era familia tipei si ce personaje din filme au impresionat-o pe ea si ca trebuie sa faci ordine in dulap. Apoi abia pe la capitolul 5 din 6 are niste scurte “interviuri” cu celebritati din lumea modei si la sfarsit baga scurte descrieri pentru fiecare decada din anii ’20 pana in zilele noastre.

That’s all, 142 de pagini. Imi vine sa plang… cert e ca or ai, or n-ai stil, iar daca n-ai, atunci imita si tu pe cineva…

Nu cumparati cartea sub nici o forma!!!!

14 Responses to “Totul despre stil – Nina Garcia”

  1. Ionut 21 July 2009 at 9:12 am #

    bine ca m-ai anuntat, chiar vroiam sa o iau! :)) fete nebune ce sunteti, cum va lasati asa usor mintite? pai cine e Nina asta e are ea autoritatea sa dea sfaturi, iar voi va uitati in gura ei ca si cum ar nascoci niste chestii avangardiste … mai mult ca sigur e o tanti ori grasa, ori plictisita care se crede desteapta. tuta aia de la noi, raduleasca, n-a scris si ea o carte? tembel e ala care o cumpara.

    terminati cu prostiile si puneti mana pe citit carti serioase. aaaa uite o carte pentru fete: Quo Vadis!

    • Lavy 21 July 2009 at 11:42 am #

      arata bine tipa, dar oricum n-are ce sfaturi sa dea!
      da, m-am pus si pe treburi mai serioase…Bilderberg😛

  2. thcgirl77 21 July 2009 at 2:13 pm #

    ok deci 142 de pagini de sfaturi de bun simt. bine ca nu scrie sa ai hainele spalate si calcate cand iesi pe strada. sau.. ?

  3. Lavy 21 July 2009 at 5:45 pm #

    nu zice spalate..asta vb numai de coktailuri, party-uri si cum sa te imbraci in avion….diamante, genti Hermes…tocuri, tocuri si iar tocuri

  4. Anca 22 July 2009 at 4:41 am #

    Lavy dupa ce citisem postul precedent eram tare curioasa ce urmeaza🙂 !
    Cititsem pe amazon.com niste review-uri la carte si nu erau deloc incurajatoare😀 ; bine ca nu am comandat-o …

  5. thcgirl77 22 July 2009 at 8:43 am #

    lavy: daca mergi la business class te poti imbraca asa in avion. uita`te la victoria beckham. aia si doarme in avion, si se schimba cu alt rand de haine. dar imagineaza`ti cineva la economy, inghesuindu`si geanta hermes si frecandu`si hainele de matase naturala de cei 2 colegi de scaun in stanga si in dreapta.

  6. lavy 22 July 2009 at 9:50 am #

    e nerealista, cam asta e adevarul…totusi am gasit si un citat care mi-a placut…O femeie rafinata este o femeie care nu arata impopotonata la tara…sau ceva de genul…nu e scris de Nina

  7. Gaby 22 July 2009 at 6:34 pm #

    Ştii ce cărţi am citit eu şi sunt faine şi relativ utile? 2 cărţi scrise de Kevyn Aucoin, Making Faces şi Face Forward. Le-am luat pdf de pe scribd. Nu sunt cărţi de stil, ci de makeup şi sunt chiar interesante, mai ales prima.

  8. NATTY 23 July 2009 at 10:43 pm #

    chiar azi am vazut-o in carturesti – am rasfoit-o, era ca o revista glossy buna (gen elle sau HB) si totusi am ezitat sa dau 50 de lei pe ea. mi s-a parut ca nu difera mult de cea a lui dana budeanu si oricum e fff scumpa
    ma bucur ca nu am cumparat-o!

  9. Ana 3 August 2009 at 12:36 pm #

    ooo mersi pentru post chiar intentionam sa o iau!

  10. lavy 3 August 2009 at 12:41 pm #

    cu placere:)

  11. Irina 4 August 2009 at 7:00 pm #

    Pff, mersi de sfat. Chiar vroiam sa o cumpar azi #:-s

  12. teodora 23 November 2009 at 9:33 pm #

    si inca as vrea sa mi-o cumpar ,dar ezit din cauza pretului.stii alte carti cu aceiasi tema stil,design vestimentar etc care intr-adevar merita citite?

    • Lavy 24 November 2009 at 9:14 am #

      nu ti-o lua! eu ce zic aici..e o prostie!
      n-o sa afli nimic…mai bine citesti reviste si te inspiri de pe podium

Leave a Reply

