Cea mai tare carte

15 Jul

ninaIn sfarsit a aparut! Deh, sunt bune si revistele la ceva! Tocmai am aflat ca a aparut cea mai asteptata carte (de catre mine, evident): Totul despre Stil(Little Black Book of Style)  de Nina Garcia. Cu ceva timp in urma faceam un fel de review al Manualului de stil scris de Dana Budeanu, cand am gasit pe forumuri ca ar fi o imitatie ieftina a acestei carti. De atunci o tot caut!

In fine, sa speram ca a meritat asteptarea. O gasiti la editura Nemira la 44.91 lei plus taxe postale 3.99 sau curier 12 lei. In librarii este vreo 50 de lei. Daca nu va grabiti, o iau eu si va povestesc😛

4 Responses to “Cea mai tare carte”

  1. thcgirl77 17 July 2009 at 8:12 am #

    o fi de la aceiasi editura dar mi se pare neinspirat sa foloseasca acelasi font la titlu.
    chiar atatia bani nu dau pe o carte de sfaturi asa ca astept comentariile tale referitoare la ea.

  2. lavy 17 July 2009 at 9:57 am #

    pai Dana Budeanu a copiat-o inclusiv la font, culori etc…deci acuma doar nu puteau sa mai schimbe cartea originala

  3. Gaby 19 July 2009 at 3:11 pm #

    Cărţile din cărţi se scriu cică…dar sunt curioasă dacă această carte îţi va genera o epifanie fashionistă că de Dana Budeanu m-am lămurit…

    • Lavy 20 July 2009 at 3:00 pm #

      daaa..stai sa vezi

Leave a Reply

