VACANTE

8 Jul

0510_jeep-safariRealizez ca am vazut destul de multe locuri si ar fi util sa imi fac un mic jurnal de vacanta! De fiecare data cand ma pregatesc sa plec intr-o vacanta caut intai pe forumuri, bloguri sa adun informatii, si de fiecare data chiar imi sunt de folos.

Asa ca, in viitoarele relatari o sa incerc sa-mi structurez  ideile si sa expun cat mai multe aspecte de la clasicele cazare, mancare, distractii pana la buget, stil de viata, si alte chestii interesante. Va anunt de pe acum ca pe mine nu ma impresioneaza multe si sunt destul de pretentioasa, asa ca de cele mai multe ori caut sa vizitez locatii care sa ofere diversitate, relaxare, bineinteles la preturi minime:)

*Initial am vrut sa fac o pagina insa din motive tehnice o sa fie o categorie. unde o sa postez toate articolele “turistice”.

10 Responses to “VACANTE”

  1. Ionut 9 July 2009 at 9:25 am #

    Dar unde vrei sa pleci pe viitor? Recomand Scotia!🙂

  2. Andrei Lefter 9 July 2009 at 11:28 am #

    Sa stii ca nu intotdeauna lowcost inseamna “cu mai putini bani”!!! Mare atentie, am patit-o pe pielea mea!

  3. Lavy 9 July 2009 at 11:58 am #

    pai ai fost tu in Scotia? a fost Andrei in Irlanda dar dupa cum se vede nu e chiar low cost…bine, eu stiam asta:P
    eu ma gandesc la Lisabona

  4. Ionut 9 July 2009 at 4:15 pm #

    Pai nu e ieftin drumul. Biletul de avion dus-intors 500 euro, dar recuperezi la cazare si mancare unde-s ca la noi preturile!🙂 Practic intre Mamaia/Sinaia/Brasov si oriunde in Scotia diferenta de pret apare doar la drum in rest sunt la fel, doar ca serviciile sunt mai faine si … sa mergi prin august ca in rest e cam intunecat, dar cel putin nu ploua!🙂

  5. Lavy 9 July 2009 at 9:17 pm #

    pai cu 500 de euro imi fac turul tarii noastre de 3 ori:))
    ia sa citesti in continuare categoria asta sa inveti putin low cost de la moi:))

  6. Ionut 10 July 2009 at 12:22 pm #

    da mai … dar 500 cu avionu si faci 2 ore si putin + mananci si niste peste incalzit la microunde!😀

  7. Ionut 10 July 2009 at 12:22 pm #

    *3 ore si putin

  8. gabi 11 July 2009 at 12:31 pm #

    recomand gura portitei!

  9. Haisamergem 11 July 2009 at 9:04 pm #

    Pentru idei de vacante si ponturi de calatorie, viziteaza te rog, incepand de astazi, http://haisamergem.blogspot.com/.

  10. Lavy 12 July 2009 at 2:29 pm #

    @gabi: ma tenteaza delta ins atrebuie sa am ami informez…
    @haisamergem: am impresia ca tu scrii doar pt reclama, n-are nici o legatura cu ce vreau eu sa zic…oricum ingenios!

Leave a Reply

