Meli Melo ne incearca nervii

29 Jun

Sunt sigura ca nu doar mie mi s-a intamplat! De cate ori intru la Meli Melo sunt asaltata: “Buna ziua, bine ati venit la Meli Melo, doriti un cosulet? cautati ceva anume? pot sa va ajut?” Astea sunt toate odata, adica nu ma intreaba va pot ajuta si atat…nu, toata banda. Si sunt atat de spalate pe creier fetele alea incat cat timp ma invart eu prin micutul magazin, ma abordeaza fiecare vanzatoare, si sunt cate 3:(((.melimelo

Ce politica tampita a unei firme sa-si streseze clientii. Si imi plac produsele, chiar as vrea sa intru mai des acolo dar am flashback-uri si renunt. Singurele dati cand ma aventurez ma inarmez cu rabdare si cu inca cineva langa mine sa ma prefac ca vb cu persoana respectiva:)Β  Managementul chiar n-a vazut ce succes au hypermarketurile? Te duci, te uiti, atingi, incerci, te invartesti de o suta de ori si cumperi nestingherit.

Aseara aproape de ora de inchidere nu mai erau decat vanzatoare in magazin si ma tot uitam de la distanta la niste genti…n-am intrat, mi-a fost frica!

11 Responses to “Meli Melo ne incearca nervii”

  1. thcgirl77 29 June 2009 at 6:35 pm #

    ai dreptate, asa e si la meli melo in arad. am fost de cateva ori sa mai iau cadouri. nu mi s`a parut agasant, am spus ca ma uit si le`am multumit. “socul” vine ca in alte magazine poti sa stai in cap ca nu te baga nimeni in seama. in fond asa e politicos, cand intri in magazin sa te salute si sa te intrebe ce vrei.

  2. Ioana 29 June 2009 at 11:20 pm #

    =)) Super tare concluzia… :))

    Eu zic ca nu are sens sa te feresti de a-ti cumpara accesoriile preferate, cred ca cea mai buna solutie este sa le multumesti, le spui ca deocamdata te uiti (eu asa fac :D). te lasa in pace in cele din urma, nici lor nu le face placere sa trancane 12 ore pe zi acelasi catren.πŸ˜›

    Curaj!

  3. Lavy 30 June 2009 at 9:21 am #

    mersi! o sa ma ianrmez si o sa ma mai duc la …razboi :)))

  4. Bebelusha 2 July 2009 at 10:26 am #

    mai nou si la Bamboo e aceasi chestie. mi-a spus cineva ca fetele de la meli melo sunt filmate si asa ar trebui sa se comporte, plus ca nu au voie sa stea jos, chiar daca nu e nici un client in magazin. asta ar fi politica firmei. si sunt obligate sa te intrebe daca nu doresti bratara care sa se asorteze cu cerceii alesi…

  5. Lavy 2 July 2009 at 10:29 am #

    ma gandema eu ca asa e politica firmei, doar ca vroiam sa atrag atentia ca e tampita!

  6. thcgirl77 2 July 2009 at 3:33 pm #

    la mine fazele cu “nu doriti si…” de obicei nu functioneaza daca nu vreau sa cumpar ceva nu`l iau nici de`a naibii, poate sa coste si 1 leu.

  7. daniela100 9 July 2009 at 4:04 pm #

    este adevarat; astazi cineva a vrut sa schimbe un produs cu un altul la acelasi pret dar i s-a spus ca nu se poate decit daca il schimba cu unul mai scump ! Degeaba a insistat cumparatorul cu argumentul ca nu a aparasit magazinul… Asta e ! Mai multa grija fata de cit de multumit pleaca un client si mai usor cu stereotipiile !
    Managementul Meli Melo, o echipa atit de tinara, se audeeeeeeeeeee?

  8. Lavy 9 July 2009 at 9:15 pm #

    pai inseamna ca pers respectiva nu a insistat destul sau n-a stiut cum sa puna problema…un produs se schimba in max 30 de zile, iar oricand poti ameninta cu protectia consumatorului, presa, scandal si ca-ti mai trece prin minte pe moment:D

  9. camelcutza 3 September 2009 at 1:35 pm #

    asa e la orice meli melo ca am fost la multe.mie mi-e mila de fete ca majoritatea au niste mutrite speriate…salarii de mizerie si stress cat incape

  10. Stimatele noastre cliente,

    In ultimele 12 luni, am studiat cu foarte mare atentie observatiile, comentariile si criticile pe care ni le-ati adus la cunostinta pe blog si am pus mare accent pe opiniile voastre sincere care au fost analizate cu mare seriozitate. Mentionam ca acestea ne-au ajutat sa reconsideram total metodele si regulile de comunicare aplicate in retelele de magazine Meli Melo.
    Tinand cont de asteptarile si exigentele voastre, am luat urmatoarele masuri:

    1). Politica de comunicare agresiva folosita de consilierii de vanzari din magazinele Meli Melo a fost imbunatatita. In acest sens:
    β†’ incercam sa fim mai prietenosi cu clientii nostri,
    β†’ nu mai stresam clientii cu cosuletul,
    β†’ le oferim clientilor o atmosfera calda, prietenoasa, evitand sa-i deranjam, dar bineinteles oferindu-le sfaturi sau suport atunci cand este necesar, la cererea lor.
    – comunicarea indoor in magazine – afisele, conceptul de vitrina – este in trend cu noile tendinte internationale in moda. Punem accent pe atitudinea tinerei femei, in pas cu moda, dornica sa-si puna in evidenta frumusetea, personalitatea si dorinta de evadare.

    2). Conceptul de magazin fiind vechi si neadaptat la noile trenduri internationale, am inceput sa amenajam toate magazinele cu un concept nou si fashion .
    3). Politica noastra de produs nu era suficient de orientata spre tendintele modei, asteptarile clientilor si am schimbat radical metodele de achizitie si tipul de produse cu ajutorul stilistilor nostri internationali cu speranta ca acestea sa va placa.

    Va multumim pentru sinceritatea impartasita si pentru comentariile care ne-au ajutat intr-adevar sa luam masurile potrivite pentru piata actuala din Romania.

    Va invitam sa vizitati din nou magazinele Meli Melo din orasul vostru si speram din tot sufletul ca modificarile facute sa va placa si sa fie conform asteptarilor voastre.
    Asteptam din partea voastra orice tip de comentarii pentru a ne putea da seama daca ceea ce am realizat este bine sau nu, suficient sau nu, potrivit sau nu si ramanem in continuare la dispozitia voastra.

    Cu aceasta ocazie, tin sa va urez un sfarsit de an fericit, un Craciun plin de bucurie si un an nou 2011 implinit, fericit, iar toate sperantele voastre sa devina realitate.

    Stephane DUMAS

    Managing Partner
    GAMABELL EXIM SRL
    Meli Melo – Paris

    • Lavy 9 December 2010 at 7:12 pm #

      multumesc pt comentariu si am bucura ca blogul meu a putut schimba ceva!…macar teoretic…in weekend ma duc la Meli Melo, sa vedem!

Leave a Reply

