Urate sau superbe?

24 Jun

Fiecare om are probleme existentiale personale, eu cu ale mele…sandale. Pentru ca am dubii despre cum percepe “lumea” aceste incaltari, m-am gandit sa va intreb.sandale

9 Responses to “Urate sau superbe?”

  1. Andrei Lefter 24 June 2009 at 11:09 pm #

    apropo de votare… depinde la ce le asortezi! parerea mea.😀

  2. Lavy 25 June 2009 at 8:11 am #

    pai nu asta era ideea..ideea era sa aflam parerea oamenilor despre aceste sandale, daca sunt frumoase sau nu…cu ce le asortezi asta e partea a 2-a

  3. Gaby 25 June 2009 at 2:39 pm #

    Mie mi se par urâte, din cauza imprimeului gen crocodil sau şarpe sau ce o mai fi.

  4. deea 27 June 2009 at 7:47 pm #

    not hot at all…in primul rand tocul mi se pare sg in peisaj si in plus imprimeul tip crocodil nu prea mai e la moda de ceva timp..parerea mea

  5. Ionut 28 June 2009 at 5:11 pm #

    Daca esti `imbracata` doar cu ele … sunt hot … ma rog, tu esti hot! :))

  6. deea 28 June 2009 at 7:32 pm #

    in periplul meu prin magazine (facut azi) am dat si de modelul asta de sandale. recunosc ca nu ma impresioneaza catusi de putin imaginea de mai sus, dar vazandu-le live mi-am schimbat parerea …sunt niste sandale f sexi/hot

  7. Lavy 29 June 2009 at 6:05 pm #

    un lucru e cert! starnesc controverse…

  8. thcgirl77 29 June 2009 at 6:38 pm #

    votez cu HOT. mie imi plac, mi se par excentrici si nu am mai vazut prin oras femei incaltate cu modelul asta.
    mi se par cunoscute de undeva, par o replica a unor pantofi celebri vazuti la vedetele de la hollywood.
    imi place imprimeul de crocodil, e foarte de vara si faptul ca sunt tip gladiator le face si mai cool.

  9. lavy 30 June 2009 at 9:13 am #

    ehe..cine se uita la hollywood:)

Leave a Reply

