Antifashion: plicul supradimensionat

22 Jun

mary_kate2Da, ma mai uit si eu pe reviste, mai rarut si mai dragut..vad ca tot se insista pe “plicul supradimensionat”. Cica e in tendinte, dar de cate ori(2) l-am vazut purtat pe strada, real life, mi s-a parut ca nu merge…

Pe langa faptul ca la capitolul practica aduna un total de ZERO puncte, aspectul lasa de dorit. Niste gagici slabe lesinate plus un plic din asta gigant si iata imaginea favorita cu una dintre Olsen.

bleah!sincer acuma, fetelor un clutch micut la o ocazie deosebita arata bine, dar ziua la metrou ditamai chestia la subrat.. nici un fornetti nu mai ai cum sa mananci, nu?

9 Responses to “Antifashion: plicul supradimensionat”

  1. Ionut 22 June 2009 at 9:45 pm #

    bine ca nu-s pline de paiete si strasuri + alte chestii luminoase in plina zi!😉

  2. lavy 23 June 2009 at 8:15 am #

    vad ca esti interesat de cum arata fetele:))

  3. Ionut 23 June 2009 at 8:53 am #

    doar nu o sa fiu interesat de cum arata baietii … dar sunt mai interesat cand renunta la haine :))

  4. Gaby 23 June 2009 at 1:15 pm #

    Mie nu-mi plac genţile supradimensionate la fetele minione, pur şi simplu mă zgârie pe retină.
    Ionuţ, e sezonul tău acum dacă-ţi place renunţarea la haine:)

  5. Emil Carageorge 23 June 2009 at 7:36 pm #

    Da, nici mie nu-mi plac aschilopatele.. N-ai putea sa scrii ceva despre fetele care poarta cupa DD+ la sutien si sa exemplifici cu niste poze?

  6. Ionut 24 June 2009 at 1:06 am #

    il completez pe Emil, sa exemplifice cu poze, dar in poze sa nu poarte fetele sutien!😀

  7. lavy 24 June 2009 at 10:29 am #

    gata bine, o sa scriu despre gagicile de la Victoria Secret😛

  8. Ionut 24 June 2009 at 4:20 pm #

    iti multumim anticipat!😀

  9. thcgirl77 29 June 2009 at 6:40 pm #

    nu`mi place cum arata “plicul supradimensionat”. nu ii inteleg sensul, porti poseta plic la o tinuta de seara sau de cocktail. in plicul ala ai o batista, un ruj, niste bani si un mobil maxim deci trebuie sa fie mic. mai ales ca il tii in mana, cine vrea sa`si rupa incheietura cu asa un monstru? toate posetele/plicurile mele sunt de dimensiuni mici si consider ca asa arata cel mai elegant.

Leave a Reply

