Pe ce dau banii fetele

12 Jun

moneyCred ca stim cu totii, dar sunt anumite lucruri complet nefolositoare care afecteaza inutil bugetul. Vreau sa vorbesc despre chestiile pe care nu le-am folosit decat o data si mi le-am cumparat pt ca erau “must-have”, dragute sau la reducere:)
In primul rand cosmeticale gen: masti de fata, spray de par (pt luciu, volum si altele nebanuite), 3 geluri de dus, 2 randuri de sampoane, balsamuri, farduri cate 10 truse(desi au aceleasi culori). Ar mai fi gelul de curatare a fetei, 2 feluri de fond de ten, blush dar si perle bronzante plus anticearcan.
Bineinteles ca exista si mici accesorii fara de care o femeie nu poate trai: 3 perii de par! pensula de aplicat perlele bronzante (desi au buretel) si lista poate continua.
Sper ca v-am dat acum idei la ce sa renuntati cand sunteti cu bugetul la limita.

In poza, a se vedea la ce renuntati..zambetul acela: priceless!!!

14 Responses to “Pe ce dau banii fetele”

  1. brontozaurel 12 June 2009 at 8:06 pm #

    Am vreo 40+ geluri de dus cu diferite arome delicioase (de la sticlute de 30ml pana la o sticloanta de 400ml) si, chiar daca ma gandesc sa reduc ritmul in care le cumpar pe masura ce gasesc un nou gel cu aroma de fructe sau ciocolata, tot nu-mi fac griji ca ar fi degeaba. Dusul e cea mai mare placere a vietii mele asa ca un gel de dus normal (250 ml) il folosesc in mai putin de o luna🙂 … asta in timp ce mai folosesc si din celelalte pentru ca vreau si arome secundare🙂

    Mai am vreo 20 de sapunele… tot cu arome de fructe, dar, na, si alea le folosesc, nu-mi fac griji

    Vreo 30 de dracii la categoria balsam + gloss buze (ruj nu folosesc never ever)… alea poate sa tina o perioada mai lunga desi cu cele de la Yves Rocher ma dau in draci (imi plac la nebunie)

    Farduri… nu folosesc decat fard de pleoape si doar in tonuri de gri. Am 3 micute individuale (1 alb & 2 nuante de gri) si imi ajung. Probabil ca nici in 3 ani nu le termin :)) 2 din ele le am din ianuarie 2005 si al treilea de anul trecut.

    Ar mai fi vreo 10 deodorante tot cu arome de fructe, dar eu mor ca pe alea le termin prea repede… nu poate fi vorba de “in plus”

    Altceva la capitolul cosmetice ori nu folosesc, ori sunt “una bucata” (sampon, gel pentru spalat pe fata, demachiant, si alte chestii pentru curatat)

    Ar mai fi muuuuulte (nu stiu cate, dar chiar multe nu doar vreo 40 :)) ) animale de plus. But I love them all, asa ca nu regret nici o achizitie😀 Si mai vreau! Dar e asa greu sa gasesc animale de plus sa imi placa. Peste 90% din ce vad mi se par de-a dreptul hidoase😦

  2. Ionut 12 June 2009 at 8:44 pm #

    Doamne … femei fara minte! :))

  3. Lavy 14 June 2009 at 8:58 am #

    @brontozaurel
    mama mia! vrei sa ma faci sa cred ca eu nu am chestii in plus!!! unde ai frate loc de atatea?
    legat d enaimale de plus, sunt marfa alea de la IKEA
    @Ionut
    ai mai aflat ceva despre femei! nu esti multumit?:D

  4. OMU 14 June 2009 at 5:32 pm #

    Mai IONUT, mereu te arunci cu capul inainte! Fii mai rezervat, analizeaza si abia apoi sa iei decizii sau sa tragi concluzii ca in felul asta nu te mai lipesti tu de femei. Si inca ceva referitor la BRONTOZAUREL si la toate femeile : tu UITI CA ELE SE SPALA , “GELEAZA”, PARFUMEAZA PENTRU A MIROSI FRUMOS CAND SE ASEAZA IN PAT LANGA NOI??????
    In loc sa le faci nebune raspundele tot cu arome si senzatii olfactive FINE!!!!!!!! AU REVOIR!!!

  5. Gaby 16 June 2009 at 9:23 am #

    Ce pot să zic…şi eu mai multe cosmetice decât pot folosi în următorii ani…şi da, noi mirosim frumos, avem pielea fină şi buzele moi iar când râgâim miroase a spray mentolat pentru împrospătarea respiraţiei.😛

  6. thcgirl77 17 June 2009 at 9:44 am #

    nu pot spune ca am prea mult din ceva, mai ales cosmetic. niste articole luate aiurea si pe care nu le folosesc (sau le`am folosit de 2-3 ori): masca pt. par (nu vreau sa stau 15 min cu ea in cap), gel pentru bule in cada (am o cabina de dus si nu pot face baie) si o crema naturista “puterea ursului” care e un gel rosu ce da o sensatie de fierbinteala cand e aplicat pe piele.

  7. lavy 17 June 2009 at 10:07 am #

    puterea ursului!! asta suna a altceva..pt barbati mai degraba..sigur n-ai gresit borcanele?🙂

  8. Cristian Popa 17 June 2009 at 5:52 pm #

    Atata timp cat nu sunt banii mei cheltuiti, nu ma intereseaza pe ce dau banii.

  9. OMU 18 June 2009 at 4:37 pm #

    “PUTEREA URSULUI” e bună pentru relaxarea muşchiului, dureri reumatice etc.

  10. Cristian 18 June 2009 at 4:47 pm #

    O fi frate cu “sangele voinicului”? Sau “sange de taur”?

  11. thcgirl77 19 June 2009 at 12:02 pm #

    lol stiu ca suna tampit dar e un gel rosu folosit pentru ce a zis OMU.
    iarna e fain, chiar daca nu ai dureri, sa te dai pe picioare si sa pui sosete, ai o senzatie de cald. utila pentru persoanele care au picioarele reci.
    problema e ca ustura, o data m`am dat cu ea si mi`a intrat sub unghii, nu m`am spalat bine pe maini si m`am frecat la ochi…restul e can can.

  12. luckydil 20 August 2009 at 8:05 pm #

    E putin cam aiurea sa spui ca trebuie sa renuntam la ceva gen masca de par, geluri de dus, farduri… Chiar daca e greu de inteles pentru unii, avem nevoie de toate. Da, sunt dependenta de ele pentru ca imi place sa am grija de mine. Poti sa spui ca e exagerat cand avem mai multe de acelasi fel si inca mai cumparam. Nu consider aiurea sa am n truse de farduri cu toate culorile si nuantele posibile atata timp cat pentru un machiaj folosesc minim 3 culori si ma machiez zilnic, mereu altfel… nu e aiurea sa am 2-3 fonduri de ten pentru diferite ocazii, cu diferite proprietati si putere de acoperire… nu sunt fidela unui singur parfum, le folosesc in functie de starea de spirit… am parul lung si imi place sa il mentin sanatos, deci e necesar sa am un sampon bun, un balsam bun, o masca de par buna, o spuma buna, o placa buna (pentru ca nu e frumos sa mi se electrizeze si sa imi stea explodat cand fac o prezentare sau intr-o sedinta sau cand ies cu prietenii in club – unde, apropos, fumul de tigara dauneaza pielii, parului, deci revenim la ingrijirea lor si pentru asta avem nevoie de produse)… sa mai continui?

  13. Lavy 20 August 2009 at 9:29 pm #

    :)) stai bine cu bugetul sa inteleg…
    incercam sa dau niste sfaturi de criza:P
    si sa stii ca “un sampon bun, un balsam bun” sunt chestii relative…adica o persoana considera bun ceva la 5 lei iar alta la 100 de lei

  14. luckydil 20 August 2009 at 9:59 pm #

    Nu intotdeauna ce e ieftin e si bun. Pe testate… Prefer sa dau mai mult pe un fond de ten spre exemplu, dar stiu ca nu am probleme cu pielea… deci nu dau bani pe o consultatie la medic si nici pe medicamente ca sa imi tratez o eventuala alergie sau iritatie. In timp se observa cum aceste produse ieftine dauneaza pielii si ajungem sa cheltuim atunci mai mult. Plus de asta, nu iti cumperi zilnic aceste produse.

Leave a Reply

