Gradinita vegetariana

5 Jun

Stiu ca n-are nici o legatura cu fashion-ul dar nu ma pot abtine sa nu scriu despre acest subiect. Mi se pare prea tare🙂 Nu stiam ca exista asa ceva pana nu am auzit la o cunostinta. Si-a dat copilul la gradinita vegetariana.

Am dat si eu rpd pe google sa vad care e, daca sunt mai multe, etc. Bineinteles am gasit una in Bucuresti(fite) si cica ar fi si una in Galati. Pe de alta parte, pe langa super reclama pe care si-o fac astia, toate articolele despre alimentatia lacto-vegetariana sunt de rau. Adica i se micsoreaza creierul copilului, la batranete e super sensibil la boli, memoria o sa-i fie praf…

Nu stiu ce sa mai zic, totusi cred ca daca esti obsessed freak cu alimentatia, e bine sa te gandesti de 100 de ori inainte sa-ti indobitocesti copilul…nu???

Apasati aici sa vedeti super meniul respectivei. Deci, oameni buni, daca scrie healthy natural food asta nu inseamna ca tot ce zboara se mananca!

16 Responses to “Gradinita vegetariana”

  1. Ionut 5 June 2009 at 7:28 pm #

    Draga mea Lavy, cel mai usor in a combate un maniac vegetarian este … adica ii adresezi intrebarea asta:
    – Daca omul a fost construit sa fie vegetarian, de ce are canini?

    Intregul organism fiind rezultatul evolutiei sutelor mii de ani, asta dupa ce Dumnezeu l-a construit perfect pentru a se adapta mediului in care l-a pus.

    Canini = carne.

    Nici un sportiv de performanta nu renunta la carne, de ce am face-o noi!? E o prostie!

  2. thcgirl77 6 June 2009 at 7:55 pm #

    imi place cum suna meniul ala dar si carnea e necesara.

  3. Marius B. 10 June 2009 at 8:30 am #

    Chiar auzisem o vorba zilele trecute, care era ceva de genul: Ne-am luptat mii de ani ca sa ajungem in varful lantului trofic si voi (cretinilor) ne puneti sa manancam numai plante?!?
    PS: Am un amic vegetarian (pe fond psihic) care din doua beri se face muci de beat si nu bea o bere la un an, ca sa zici ca nu e obisnuit cu bautura.

  4. Lavy 10 June 2009 at 10:30 am #

    n-am vrut sa jignesc pe nimeni, dar..na! chiar ca!
    iar legat de amicul tau..nu inteleg ce ai cu omul:)))

  5. Marius B. 10 June 2009 at 2:34 pm #

    Chestia cu “lantul trofic” e citata cuvant cu cuvant, sa nu va suparati pe mine (desi sunt de acord cu asta).
    Legat de amicul meu, cum adica ce am cu el?!? De fiecare data cand mergem la o bere, bem o bere efectiv. Eu sunt capabil de mai mult si nu-mi place sa ma limitez.😀

  6. OMU 10 June 2009 at 5:32 pm #

    Păi Marius, dăi înainte şi comandă bere că din câte ştiu nu e făcută din CARNE!!!

  7. Marius B 10 June 2009 at 7:16 pm #

    Asta e chestia nasoala mai OMULE ca nu merge nici apa daca beau singur😦
    Cred ca sti cum e

  8. Cristian 10 June 2009 at 8:04 pm #

    Am si eu un amic, care nu bea pentru ca nu bea… Si iese si cu prietenii, si mai bea si el o bere asa de “pamplezir”. Nu se face muci, ca in tinerete mai ducea, slava domnului. Dar omul se limiteaza. Deh… Ce sa-i faci daca tine la sanatatea lui, si nu ii plac excesele. Apropos… berea nu e buna, vinul natural in schimb e excelent, atata timp cat il bei cu masura.

    @Marius B. Stii ce e cel mai frumos. Ca oamenii beau pentru un simplu motiv… sa se simta bine. Asa ca… Avantaj ala care bea mai putin si ajunge mai repede sa se simta bine. Nu crezi???

  9. Lavy 11 June 2009 at 9:21 am #

    urmatorul meu post ar trebui sa fie despre bautura se pare..

  10. Gaby 12 June 2009 at 6:46 am #

    Mie nu-mi place meniul, mi se pare o leoarpă, gen mâncare ieftină şi lungită.

  11. OMU 14 June 2009 at 6:33 am #

    Lavy, chiar ar fi interesant de vazut ce ai putea posta tu despre bautura. Banuiesc ca nu o sa ai inspiratie prea mare (din lipsa de experianta in domeniu) si o sa te limitezi la publicarea catorva studii si experimente!

  12. Lavy 14 June 2009 at 9:01 am #

    poate povestesc ceva din experienta:))

  13. OMU 14 June 2009 at 5:34 pm #

    Hai nu zau! Pai mi/ai captat atentia total. Sa vedem!!!! Nu/i asa baieti?

  14. Lavy 15 June 2009 at 9:25 am #

    neee…nu e ceva de laudat:P

  15. Alina 26 February 2014 at 1:32 am #

    Sunteti informata gresit! In niciun caz o alimentatie vegetariana nu dauneaza! Ba din contra! Cititi cateva carti pe aceasta tema si abia dupa ce adunati informatii puteti arunca cu noroi 😜 carnita aia pe care o mancati, da, dauneaza! Si chiar foarte mult. Cauta Calin Marginean pe google, citeste Studiul China, citeste ce contine carnea de fapt, ce anume contine fiecare leguma si fruct si trage concluzii !

  16. Alina 26 February 2014 at 1:41 am #

    Ionut, niciun sportiv nu este vegetarian ? Wtf ? :))))) Mike Tyson nu doar ca e vegetarian este VEGAN, poti da un search : sportivi vegetarieni si vei fi uimit ! Cat despre caninii nostri! Ce legatura au caninii nostri cu cei ai leului ? Faceti niste comparatii de lesin de ras :)))))

    Deci eu zic urmatoarea chestie: fiecare sa haleasca ce ii place si ce crede ca ii face mine! Sunt vegetariana de cand m-am nascut, n-am mancat carne si nici produse lactate. Am 2 copii care, bineinteles, au primit si primesc doar alimente vegetale, perfect sanatosi!
    Eu nu as arunca intr-un om care vrea sa manance produse de origine animala, foarte bine ! Fiecare are dreptul sa manace orice ii face placere! Right ?

Leave a Reply

