Cum sa-ti organizezi garderoba

31 May

Daca atunci cand deschizi dulapul, iti cade ceva in cap, gasesti haine cu eticheta, sau pe care nu ti le amintesti sa ti le fi cumparat vreodata, atunci citeste mai departe!

Daca NU, go shopping! si revino peste 3 luni!🙂

messyDupa cum spuneam, sifonierul tau este neincapator, si cu greu mai tii evidenta. Retine: esti o norocoasa pentru ca ai din ce alege si contrar ceea ce declari zilnic, ai cu ce sa te imbraci! Incearca sa parcurgi pasii de mai jos si vei vedea rezultatele.

Pasul 1  E momentul sa scapi de top-urile din vremea cand se purtau haine cu buric, de lucrurile patate, foarte uzate, prea mari/mici..in fine, stii la ce ma refer. 

 In cazul in care ai haine noi si aproape noi pe care din diverse motive nu le mai doresti, te pot ajuta sa le postezi in Boutique si poate gasim doritoare.

Pasul 2   Daca ai trecut de pasul 1, deja vezi cum se elibereaza rafturile.🙂 Logic, urmeaza sa separi hainele in functie de sezon vara/iarna cu mentiunea ca in sezonul estival mai poti pastra cateva chestii mai groase la indemana asa, just in case.

Pasul 3   Se vor sorta haine in functie de tipul lor: bluze, fuste, jeans etc. Daca realizezi ca ai cateva din fiecare si le poti vizualiza si gasi repede, treci direct la Pasul 5.

Pasul 4  Inca ai foarte multe din fiecare categorie. Separa-le in functie de ocazie:  sclipicioase de seara -pentru ca nu le folosesti decat in anumite ocazii si nu trebuie sa le deranjez zilnic cautand altceva; office – de avut la indemana in timpul saptamanii;  sport – pentru sala, excursii;  casual – pentru weekend, shopping.  Multe piese versatile pot fi lasate pe un raft day by day use, dar de ex, o pereche de short jeans nu poate fi folosita in orice situatie.

Pasul 5   Evaluarea – adica abia acum poti analiza ce ai, de ce mai ai nevoie in functie de stilul tau de viata: party all the time, workaholic, happy mom sau adventure girl, doar tu stii ce planuri ai,  asa ca planifica-ti garderoba si go Smart shopping!

Pasul 6   Probeaza! Uita-te in oglinda! De acum stii sa te imbraci mai bine!

16 Responses to “Cum sa-ti organizezi garderoba”

  1. Andrei Lefter 31 May 2009 at 8:49 pm #

    Pe cuvant de n-am crezut ca tu esti in poza si ca ala e sifonierul tau imens!🙂
    Tin sa te anunt ca eu tocmai am facut ordine in dulap: din 5 rafturi cu haine mai am 2!😦
    So… ce sa fac shopping? Pas. Criza. Revin.😀

  2. Lavy 1 June 2009 at 11:43 am #

    pai trebuie neaparat sa faci…2 rafturi?hmmm nu suna bine:P
    vezi ce-ti lipseste si go get it!

  3. Ionut 1 June 2009 at 11:46 am #

    Eu … ca oricare alt tanar de varsta mea nu prea am probleme in domeniu asta …

    Adica eu am 3 perechi de blugi, vreo 6 tricouri, 2 hanorace a caror vreme a trecut, niste camasi … 2 incaltari funky si cam atat parca! Deci ce fac cu spatiu liber din dulap?😀

  4. Lavy 1 June 2009 at 11:50 am #

    pai..in cazul in care ai decis ca nu mai ai nevoie de nimic in plus, cedezi spatiul iubitei!!!😛

  5. thcgirl77 1 June 2009 at 2:03 pm #

    ah ce m`ai lovit cu articolul asta!🙂
    dulapul meu arata jalnic, hainele de iarna sunt inca pe umerase si hainele de vara sunt aruncate pe rafturi, in stadiu de semi-sifonare. bine ca sunt mulate ca dc le trag pe mine nu se vede ca`s sifonate.
    ar trebui sa fac curat si sa mai arunc de nu port (lol da am o groaza de maieuri din liceu si pe care nu le`as mai purta) si sa le organizez un pic dar mi`e foarte urat.

  6. Lavy 2 June 2009 at 10:17 am #

    e bine ca nu doar eu mai am haine din liceu:))

  7. Ionut 3 June 2009 at 2:37 pm #

    Hainele din liceu erau super .. pacat ca nu-mi mai vin …

  8. Marius B. 10 June 2009 at 2:55 pm #

    Uite nu am chef sa fac ordine in dulap…😀
    Mie-mi place asa dezordonat cum e el fiindca dau tot timpul peste haine noi.😛

  9. Lavy 10 June 2009 at 2:56 pm #

    nu stiu cum se face ca numai baietii citesc blogul meu :))))

  10. Marius B. 10 June 2009 at 2:59 pm #

    ai poza sexy la avatar…de aia😉

  11. brontozaurel 12 June 2009 at 12:02 pm #

    hehe, eu mai am si haine din scoala generala… si inca le port… si am 25 de ani😛
    [si sunt fata]

  12. Lavy 12 June 2009 at 12:14 pm #

    dupa cum spuneam go shopping! online daca n-ai chef altfel

  13. brontozaurel 12 June 2009 at 7:41 pm #

    de ce? i almost never go shopping for clothes… ca am munti de haine si sute de perechi de incaltari (half the extended family working in the fashion industry)

    si foarte multe nu le-am purtat niciodata… daca tot alea vechi imi plac mai mult🙂 recordul absolut il detin o pereche de blugi pe care ii am de cand aveam 8 ani (pe atunci erau lungi, acum ii port ca pantaloni scurti :)) )

  14. lavy 14 June 2009 at 8:52 am #

    varianta 1, cea din articol: fa ordine daca ai atatea!
    daca vrei sa vinzi ceva let me know:P

  15. Laci 23 April 2010 at 9:51 am #

    Am scris un articol similir, dar este adresat barbatilor http://tinyurl.com/zc2yvd

Trackbacks/Pingbacks

  1. Shopping list: primavara « Beauty Republic - 9 April 2010

    […] de universitate cu bibliografie alea alea. Rapid am facut curat in dulap dupa regulile dintr-un alt post mai vechi apoi am deschis excelul si nimeni nu m-a mai oprit:) Am facut si placinta aia:)) analiza […]

Leave a Reply

