Cele mai tari parfumuri

19 May

Need help! Stiu ca fiecare iubeste alt parfum asa ca, pentru a nu exista neintelegeri, am selectat deja 6 care imi plac mie dintr-o lista cu cele mai apreciate parfumuri din istorie.

Astept pareri despre astea de mai jos..selectia s-a bazat putin si pe cat de bine arata sticla :))

  Addict –  Christian Dior addict                                                 Gucci by Gucci

                                                                gucci by gucci

Crystal Noir – Versace                                                     Coco Mademoiselle – Chanel

versace                                                     coco

Cristalle Eau Verte – Chanel                                                Eclat d’Arpege – Lanvin

cristalle vert                                                                    lanvin_eclat_d_arpege_piter_50ml

22 Responses to “Cele mai tari parfumuri”

  1. Ionut 19 May 2009 at 10:03 pm #

    mie-mi place si l-am facut cadou cuiva pe asta:

  2. Lavy 20 May 2009 at 9:18 am #

    misto sticla

  3. Anna 20 May 2009 at 12:20 pm #

    1 – Cristalle Eau Verte – Chanel

    2 – Addict – Christian Dior

    3 – Coco Mademoiselle – Chanel

    mai departe nu le stiu…

    Si o sugestie:

    🙂

  4. Lavy 20 May 2009 at 12:23 pm #

    mersi mersi! o sa incerc si sugestiile

  5. madalina 20 May 2009 at 1:01 pm #

    cand miros o femeie data cu chanel singura impresie pe care mi-o lasa este aceea de “doamna cu bani”. consider ca acest parfum nu poate fi folosit chiar de orice..trebuie sa ai atitudine ca sa “iti permiti” sa te dai cu el.

  6. Lavy 20 May 2009 at 1:03 pm #

    pai asta la No 5 zic eu asta Eau Vert este mai fresh asa..si Chance am mai avut..nu sutn chiar asa puternice

  7. Ady 20 May 2009 at 2:20 pm #

    Parfumurile de la Dior nu dau gres niciodata!!

  8. Anna 20 May 2009 at 7:41 pm #

    Unul din parfumurile care, dupa parerea mea, se potriveste ideii lansate de Madalina (si anume ca sunt naumite parfumuri pt care trebuie sa imbraci o anumita atitudine ca sa nu iasa un fiasco total ) este si J’adore de la Cristian Dior.
    Ala e parfum de o seara la Ateneu (dau si eu in exemplu), nu de mers la piatza, la cursuri sau pe strasse cu pitzi girls la plimbareala….

  9. Anna 20 May 2009 at 7:49 pm #

    * anumite si *un exemplu🙂 😛

  10. Ionut 20 May 2009 at 8:05 pm #

    dar Rexona ce are? zic si eu!

  11. Anna 20 May 2009 at 9:05 pm #

    …ce e asta, vocea providentei?😀😀😀

  12. oanamada 20 May 2009 at 10:39 pm #

    Buna,
    Am scris niste anisori buni (vreo 8) cam despre toate parfumurile aparute pana la momentelul ala! Dupa topul facut de tine se vede ca iti plac parfumurile dulci sau cele dulci-florale. Ca sa vin cu un “contra-top”…as zice asa:
    1. Bulgari Blu si Carolina H 212 de zi
    2. Magie Noire de seara
    3. J’Adore, Chanel 5 de ocazie
    4. Allure (merge cu succes cam in orice situatie)
    5. Lacoste – sport

    Din categoria “eu una vars de la ele” – Angel, DKNY si Poison. Sincer, daca cineva este dat cu unul din ele ies urgent din camera!

  13. Lavy 21 May 2009 at 8:58 am #

    adev e ca Angel ala e penibil:)

  14. Lavy 21 May 2009 at 2:27 pm #

    rexona e spray, Ionut! irita pielea si stratul de oxon:P

  15. Laly 22 May 2009 at 10:40 am #

    Versace clar. E un parfum cu stil, misterios, dar tare. Si deosebit.
    Gucci iarasi scoate miesme imbatatoare si puternice. Nu cunosc parfumul din poza, dar toate de la Gucci mi-au placut.
    Pe restul nu le stiu.
    Ai ales ceva pana acum?

  16. Lavy 22 May 2009 at 10:42 am #

    Chanel sau Versace in functie de buget..
    mersi ca ai fost la subiect

  17. Gaby 24 May 2009 at 6:40 am #

    La categoria “aspectul sticluţei” pe mine m-a fermecat ambalajul parfumurilor Lolita Lempicka. Iar cel mai elegant miros mi se pare Vera Wang, primul ei parfum. Interesant din cele expuse de tine mi se pare cel de la Lanvin. Eu nu prea sunt mainstreaming cu Versace sau Chanel, caut parfumuri pe care nu le simt pe toată lumea cât merg să-mi omor arterele cu fast-food în mall😀

  18. Lavy 25 May 2009 at 8:42 am #

    nice attitude!

  19. Roxana 7 November 2009 at 7:07 pm #

    Ar trebui sa incercati Robert Piguet (Fracas, Bandit), parfumurile mai vechi ale casei Guerlain, Annick Goutal, tot ceea ce inseamna Chanel si Dior inca de la inceput, Caron (se gaseste la Beautik), Serge Lutens, Frederic Malle, Comme de Garcons, Amouage, Andy Tauer. Pentru mai multe info http://www.nstperfume.com/, e sursa mea de informatii preferata in ceea ce priveste parfumurile.

  20. Lavy 8 November 2009 at 9:23 pm #

    mersi pt link..e interesant
    dar unde gasim noi toate aceste parfumuri vechi de la Dior, Chanel, Guerlain?

  21. zuza G 19 December 2009 at 2:28 pm #

    Addict este iubirea vietii mele!🙂 nici un alt parfum nu ma reprezinta atat de bine, iar cei din jur sunt de aceeasi parere. Nu ca ma laud, dar Dior Addict este un parfum pentru femei puternice, senzuale, pasionale🙂 Pe locul doi este Dior Midnight Poison–pe care il iubesc la fel de mult– , iar pe 3, Dune🙂 Deci, i’m Dior Addicted🙂

  22. Lavy 19 December 2009 at 7:43 pm #

    Nu am incercat nici unul dintre astea 3 dar stiam ca Dior sunt f bune..

Leave a Reply

