Goana dupa AUR

3 May

Credeam ca odata cu incheierea anilor ’90 s-a terminat si cu promotiile stupide in care castigai un TV, o dacie etc. Se pare ca m-am inselat caci Unilever s-a gandit ca romancele vor fi tare impresionate de cuvantul AUR incat se vor arunca sa-si cumpere niste Domestos. Si s-au aruncat, evident, ca doar actiunile astea nu se fac asa..dupa ureche.

Ce ma mira pe mine este faptul ca inainte castigau doar unii, dar  bijuteria era chiar de aur. Acum, te duci la standul cu fete dragute, le arati 2 produse si gata, te-ai scos! Sau nu…zice undeva, (nu pe site-ul Unilever, in reviste am gasit detalii despre aceasta promotie) ca premiile sunt “placate” cu aur. Ok..ia priviti dupa o purtare:p1020417

6 Responses to “Goana dupa AUR”

  1. OMU 3 May 2009 at 1:25 pm #

    Sper că nu “goana după aur” te-a convins să participi la promoţie ci spiritul gospodăresc. Şi dacă e aşa ,măcar produsele au acţionat bine? Sunt de calitate?

  2. thcgirl77 3 May 2009 at 9:34 pm #

    a castigat si maica`mea si s`a cojit stelutza dupa 2-3 purtari. useless.

  3. Ionut 4 May 2009 at 12:46 am #

    adica placaju nu e bun? :))

  4. Lavy 4 May 2009 at 8:29 am #

    ha ha! cred ca sunt singura persoana la care nu functioneaza reclamele!
    nu eu le cumparasem…mi-a fost semnalata chestia…de catre o gospodina🙂

  5. Laly 14 May 2009 at 9:48 am #

    Wai, ce nenorociti, in loc sa se promoveze cu promotia, isi fac un mare deserviciu😀

  6. Lavy 14 May 2009 at 8:12 pm #

    eu cred ca vanzarile tot le-au crescut din cauza promotiei!

Leave a Reply

