Rochii de vara ’09

29 Apr

Cum ne mai batem cu arsita anul asta?

 Simplu! Optand pentru rochii! Se poarta, sunt frumoase, feminine, si varietatile sunt nelimitate.

Tind sa selectionez 2 “sortimente” pentru acest sezon estival 2009:

1.  rochii mini structurate de preferabil

2. rochiile lungi vaporoase cu imprimeuri.

Mentiunea ar fi ca daca varianta 1 da bine si la mignone si la fotomodele, rochiile lungi sunt mai mult pentru fetele inalte.

rochii-vara

9 Responses to “Rochii de vara ’09”

  1. OMU 29 April 2009 at 6:27 pm #

    Unde se găsesc? Sunt piperate, ori îmi permit să fac un astfel de cadou pentru o mignonă dragă mie?

  2. Ionut 29 April 2009 at 11:05 pm #

    eu prefer sa vad fete cu prima varianta de fuste … scurte! cele mai scurte ca se anunta canicula :))

  3. Lavy 30 April 2009 at 12:42 pm #

    daaa…si eu zic la fel..scurte!
    @OMU eu nu-ti recomand sa cumperi unei femei haine…mai bine si le alege singura..incearca un parfum, sau bijuterii😀

  4. OMU 30 April 2009 at 9:57 pm #

    M-ai ghicit ,însă problema e că bijuterii şi parfum i-am luat! Să o iau de la capăt? Iar Parfum ,iar bijuterii? Cred că n/ar fi rău mai ales că ştiu că vrea un inel nou şi frumos !Tu ce zici?

  5. Ionut 1 May 2009 at 12:22 pm #

    eu zic sa te spanzuri… ce esti asa umil? nu-i lua nimic ca sa stie de stapan! pune-o sa-ti ia ea ceva .. ca ea trebuie sa se bucure ca te are!

    oare sunt eu ultimu barbat normal!? femeile nu-s ca niste zambile, nu-s delicate si fara aparare .. daca era asa de ce media de viata e mai mare la ele cu 12 ani!? abuzeaza de tine tinere domn!

    daca o sa mai fii asa ascultator maine poimaine te pune sa-i sugi tocul!😀

  6. Lavy 2 May 2009 at 4:43 pm #

    @OMU da, ia-i ce vrea! surpriza poti sa-i faci doar cand esti complet sigur ca o vei da pe spate cu ea:))
    @Ionut cine ce ti-a facut?😀

  7. OMU 2 May 2009 at 8:07 pm #

    Lavy, mersi! Ionuţ , despre tine cred că nu te-ai însurat din dragoste sau mai rău nu ai aflat încă ce e aceea DRAGOSTE ADEVĂRATĂ. Îmi pare rău pt. tine, dar îţi doresc numai bine ( ceea ce include şi DRAGOSTEA). Totuşi 55 % ai dreptate, dacă privim în general şi nu particularizăm!

  8. Ionut 3 May 2009 at 12:49 am #

    55% = majoritate simpla nu?

Trackbacks/Pingbacks

  1. 2010 in review « Beauty Republic - 2 January 2011

    […] Rochii de vara ’09 April 2009 8 comments […]

Leave a Reply

