Carrefour? mai bine lasa!

26 Apr

p1020414Parca asta era cel mai tare hypermarket din Romania, cu cele mai mici preturi, calitate bla bla…

Pentru ca nu mai fusesem demult si ne saturasem de mult iubitul Auchan, am decis sa ne facem cumparaturile la Carrefour, Baneasa mai exact. Ne asteptam sa dam vreo 150 de lei, asa ca bonul de 137 a fost cat de cat in target, mai putin un produs antimolii pe care eram sigura ca il vazusem la raft cu 7 lei, iar pe bon aparea 10 lei. Casiera ne-a indrumat la receptie clienti sa verificam acolo si daca e cazul, sa ne luam diferenta.

Ajungem acolo cu bonul, asteptam vreo 15 min verificarea, ne-a adus eticheta de la raft, bineinteles ca aveam dreptate, ne-au zis ca de fapt ei au gresit ca pretul era 10 lei dar gresind ei eticheta asta e, ne dau 3 lei diferenta. Ok, fie, ..zicem noi. Si cum spuneam, tot asteptam sa ne faca proces verbal etc, ma mai uit odata pe bon sa verific, imi sare altceva in ochi: pastrav 13 lei, somon 13 lei! Si noi aveam clar pungile cu etichetele pe care scria somon 13 lei, pastrav 10 lei!

Scaneaza asta iar, alte explicatii tampite ca nu stiu ce eroare, alti 3 lei recuperati. Ma mai uit o data pe bon, legume congelate 9.4 lei! Sa fim seriosi, nu?? Noi vazusem 6 lei, tipa il scaneaza ii arata 8 lei si pe bonul nostru 9 lei! Super, l-am dat retur ca deja era bataie de joc.

Dupa juma de ora pierduta pot sa va zic si concluziile: ne-am recuperat 15 lei de la info clienti, am plecat, si NU NE VOM MAI INTOARCE!

Va las sa va delectati si cu dovezile. Carrefour really sucks!

p1020415          p1020416

13 Responses to “Carrefour? mai bine lasa!”

  1. Ionut 27 April 2009 at 10:51 pm #

    si unde-i surpriza? nici n-am avut rabdare sa citesc tot stiind cum se va termina …

  2. Lavy 28 April 2009 at 8:07 am #

    lol…pai mie nu mi s-a mai intamplat! ti se pare normal?

  3. Ionut 28 April 2009 at 2:09 pm #

    daca mi se pare normal? pai e ceva firesc, doar ca acum am ajuns sa-i pacalesc eu pe ei … sa-ti zic si cum? pai de ex iau fructe si cand le cantaresti iti da bon din ala sa lipesti pe punga ca atunci cand mergi la casa ei sa scaneze eticheta aia si spun cat ai de platit … pai dupa ce cantaresti, nu te opreste nimeni sa mai pui in punga si alte mere … e un exemplu, eu nu fac asa ceva … adica nu ma incurc la mere, ziceam asa pentru ca am vazut la altii!

    eu nu mai am rabdare sa ma uit ca ma apuca nebunia … inainte cand faceam cumparaturi cu cardul intram pe net sa-mi verific contul si tot timpul aveam surprize, dar cred ca exista o lege a compensatiei pentru ca azi la farmacie am platit cu 23 de lei mai putin pentru niste … chestii barbatesti :))

  4. Lavy 28 April 2009 at 2:22 pm #

    pai stai putin pt ce sa-ti verifici contul..cat platesti este evident..cat e pe bon..banii in schimb ti-i poti recupera pe loc pe baza bonului…

  5. Ionut 28 April 2009 at 2:46 pm #

    nu mai stiu ce am vrut sa zic :))

    aaaa, stai … vroiam sa zic ca se duc banii prea usor sau ceva in genul asta😀

    imi este foame, vrei sa mergem undeva? eu ma duc in bucatrie!

  6. Lavy 28 April 2009 at 2:49 pm #

    asa se intampla daca nu citesti si post-ul intai😛

  7. Emil Carageorge 28 April 2009 at 8:53 pm #

    De ce te asteptai la “proces verbal” nu am inteles, atata timp cat nu ai sesizat Protectia Consumatorului. Kemai si OTV si ajungeai vedeta la Diaconescu. Faceai rating super, primeai oferte din partea lu’ Lazarus, se scria de tine in Cancan si te umpleai de bani. Vezi ca nu stii sa profiti de situatie?

  8. Lavy 29 April 2009 at 8:07 am #

    lol
    chiar ca…inca astept sa castig la loto🙂

  9. OMU 29 April 2009 at 6:25 pm #

    Emileee, 1. Lazarus nu mai e la OTV şi 2. doar la câştig nemeritat te gândeşti! Lavy, eu am păţit acest lucru în urbea noastră reşedinţă de judeţ, dar la Zamfir-Sud unde din 4 produse, la trei erau diferenţe în favoarea vânzătorului între preţul din raft şi cel din bon. Recunosc totuşi că diferenţa era de 50 bani la 2 produse şi 70 bani la altul şi pentru că şefa magazinului se luase de tinerii de la rafturi că sunt vinovaţi, am fugit aşa şi nu am mai cerut nicio diferenţă de bani. De fapt nici nu am vrut să cer bani, dar când am sesizat neconcordanţele unei fete ce aşeza marfa mi-a zis : “Hai că-ţi dau eu 50 bani”. Cred totuşi că trebuia să o pun la plată pe guraliva de la raft, dar mi-a fost ruşine. Şi culmea, RUŞINE PE BANII ŞI DREPTATEA MEA! Cred că sunt Fraier cu adevărat( după cum am spus şi în ultimul post de pe blogul meuVali Crintea)!

  10. Andrei Lefter 30 April 2009 at 12:24 pm #

    Sunt dezgustat!
    Pentru chestii si nedreptati din astea mi-am facut eu blog in primul rand. Insa cu timpul am constatat ca lucrurile astea nu sunt izolate si nu sunt nicio surpriza pentru omul de rand, bine ancorat in realitate.
    Am inceput sa nu ma mai mir de hotia din tara noastra! Eu mi-am schimbat punctul de vedere cu 180 grade. Blogul meu nu se va mai mira de nedreptati, ci va sesiza rarele cazuri in care s-a facut dreptate si/sau cazurile in care nu am fost furat, pacalit, umilit!
    O sa preiau vorba unui prieten si o sa afirm de acum traditionalul “vreau sa emigrez”! Stiu ca si in alte tari ti-o mai iei, dar macar nu inteleg limba😉

  11. cristean 30 April 2009 at 3:40 pm #

    mda, doar inca o nedreptate in plus. tu batut, tu futut, tu cu banii luati. c-asa la “romaniea”.

  12. thcgirl77 3 May 2009 at 9:42 pm #

    o diferenta de 10%, destul de mare. imi dau seama ce teapa iau eu ca nu am avut niciodata curiozitatea sa verific.

  13. Andrei Lefter 3 May 2009 at 11:23 pm #

    Cand umplii cosul si ai un bon cat un cearceaf, cine mai sta sa urmareasca micile tepe, gainariile unor mari companii… Cum am mai spus: sunt dezgustat!

Leave a Reply

