Lungime…pantaloni

23 Apr

trousers_471862aNu stiu cate dintre voi v-ati cumparat pantaloni care sa nu necesite modificari. Eu cred ca de doua ori mi s-a intamplat minunea, de a nu scurta pantalonii, caci la asta ma refeream.

Mi se pare putin absurd ca toti pantalonii, de la marimea XS la XL sau 24-44 (sau care o fi max) sa aiab lungimea 34. Adica e vizibil cu ochiul liber oriunde ca nu suntem o natie de..olandeze. In SUA de exemplu exista separare pe marimi, o data pentru talie si inc ao data pentru lungime. Bine, ei mai au si asa numitele petites..adica mai de 1.60 45 de kile:) Astfel la ei poti gasi masura M lungimea 32 sau aceeasi masura cu lungimea 34.

ce pot sa sper este ca o sa se inventeze si la noi varietatea marimilor, caci oricum atelierele de croitorie sunt putine sis cumpe.

Foto: women.timesonline.co.uk

6 Responses to “Lungime…pantaloni”

  1. Ionut 24 April 2009 at 3:04 pm #

    Eu imi gasesc relativ usor, adica am gasit niste firme (madoc si esprit) unde pantalonii si in mod special blugii parca sunt croiti pentru mine .. iar eu nu-s `perfect` .. sunt suplu, deci nu slab .. suplu! :)) La tricouri port M si-mi vin ok!
    Cu rusine zic ca am gasit un hanorac marimea S si-mi venea =))

  2. thcgirl77 24 April 2009 at 9:16 pm #

    nu am avut niciodata probleme cu pantaloni prea lungi dar am avut cu pantaloni (de stofa-eleganti) care erau prea scurti desi in rest se potriveau la talie, pe picior cadeau bine, etc.

  3. Lavy 25 April 2009 at 9:42 am #

    pai era vb de femei…mai scunde…

  4. OMU 29 April 2009 at 6:10 pm #

    Eu, băiat fiind deseori mi-am scurtat pantalonii cumpăraţi. Ionuţ, tu ai cumpărat şi pantaloni de stofă şi nu i-ai scurtat ? Nu te cred, mai ales că sunt unii netiviţi.

  5. silvienoire 1 March 2010 at 8:42 pm #

    Tot mai multe magazine au pt pantaloni( atât jeansi cât şi cei de stofă) short, regular şi long alături de mărimea pt talie.
    Mai este un amănunt de care trebuie ţinut cont: o dată cu măsura creşte şi lungimea. Asta este un aspect usor de sesizat si pt alte articole vestimentare( de la tricouri până la lungimea mânecilor pt cămăşile formal).

    • Lavy 2 March 2010 at 4:03 pm #

      mersi de info!

Leave a Reply

