Prin gradina

20 Apr

Am gasit arbusti de fructe de padure ieftini pe la Hornbach, 5 lei mai exact si m-am gandit ca ar fi chiar frumos sa ii si plantez. M-am apucat de gradinarit:2 coacazi, un afin lesinat, zmeurica si un trandafir. Cam asa arata momentan.

afin1     coacaz1     zmeurica1     trandafir-catarator

Cica nu sunt pretentiosi, iar ca sol le trebuie turba asa ca am luat vreo 5 kg si astept la vara roadele!

4 Responses to “Prin gradina”

  1. OMU 29 April 2009 at 6:07 pm #

    spor la cules şi bineînţeles POFTĂ BUNĂ ! O adevărată cultură ECO!

  2. Lavy 30 April 2009 at 12:46 pm #

    Mersi! eu chiar am de gand sa si recoltez..desi unii rad de mine!!!

  3. OMU 30 April 2009 at 10:01 pm #

    Chiar dacă o mnănânci întro singură zi, ori nu te saturi după ce o mănânci, tot RECOLTĂ SE CHEAMĂ! Nu te supăra, am glumit şi eu un pic!

Trackbacks/Pingbacks

  1. Ce s-a mai intamplat prin gradina « Beauty Republic - 19 June 2009

    […] dau pe la tara doar cand trebuie cules ceva sau la un gratarel asa. Desi ma pusesem sa plantez pe acolo diverse, din motive aleatorii n-am mai ajuns decat acum 2 saptamani sa verific statusul. […]

Leave a Reply

