Stop shopping

10 Apr

Experiment

De pe 7  aprilie (ziua de salariu) pana pe 7 mai (viitoarea zi de salariu), am intrat de bunavoie si nesilita de nimeni intr-un experiment. Mi-am pus interdictie la mall si IKEA, restaurante scumpe, mai exact, toate🙂, si la mini escapada de Paste.

De ce? Cum de ce? Asa! Cand iti cheltuiesti banii de vacanta in februarie, vara pare atat de torida si lunga, incat trudesc sincer in acumularea de fonduri pentru macar o saptamana de…litoral :))

seaside

Si de altfel magazinele vor fi intotdeauna acolo ticsite sa ne astepte cu si mai multe toale..culmea, am ajuns la saturatie de cumparaturi! Urmeaza detoxifierea de primavara🙂

8 Responses to “Stop shopping”

  1. Ady 10 April 2009 at 1:36 pm #

    Eu cred ca ultima fraza nu este valabil….magazinele nu vor fi intotdeauna acolo…cu criza asta dau pe rand faliment.

    Eu personal daca nu ies din criza pana in iunie..ma apuc de goblenat!

  2. Lavy 10 April 2009 at 2:23 pm #

    it’s a first! ..si nu se intituleaza Hoffa!!!!
    eu personal am de gand sa merg in vacanta!!! nu observi sezlongurile alea?

  3. thcgirl77 11 April 2009 at 3:41 pm #

    parca ai fi o tipa din reclama aia cosmote🙂
    bafta, pentru mine nu e greu asta, pentru ca imi iau haine/pantofi numai cand imi trebuie hehe.
    la ikea ce tot cumperi? mobila?

  4. Lavy 11 April 2009 at 8:56 pm #

    ehe…tot felul de prostii imi luam de la Ikea..
    nu sunt shopaholica dar ma tratez preventiv

  5. thcgirl77 13 April 2009 at 9:57 am #

    ups, mi`am comandat un top si o pereche de sandale cu toc de 10 cm de pe starshiners. bine ca ma tin de teorii…
    adevarul e ca in magazinele din lumea reala nu ma duc, in afara de billa sau kaufland. dar cu cateva click`uri pe net imediat cumpar ce`mi doresc.
    vorbind de magazine online, ce zici de saracia asta: http://www.hainekawaii.ro/ ? cica magazinul Doriei Ivan. toate hainele sunt XS sau S si toti pantofii nr. 36. cred ca asta isi vinde garderoba online.

  6. Lavy 13 April 2009 at 10:11 am #

    pai da…si eu mi le vand:)) dar eu si pe ale bunicii, nu doar ale mele

Trackbacks/Pingbacks

  1. Viata de zi cu zi | Hopsieu.com : Jurnal de America - 7 May 2009

    […] de curand pe un blog care imi place foarte mult ( Rofashion, Stop Shopping ) , faptul ca Lavy isi pune interdictie la cumparaturi pentru o luna intreaga pentru a putea petrece […]

  2. Viata de zi cu zi « Hopsieu’s Blog - 31 August 2009

    […] de curand pe un blog care imi place foarte mult ( Rofashion, Stop Shopping ) , faptul ca Lavy isi pune interdictie la cumparaturi pentru o luna intreaga pentru a putea petrece […]

Leave a Reply

