Militari Shopping II

6 Apr

Daca tot am scris ca se va deschide Militari Shopping, m-am gandit ca ar fi util sa spun si cum este de fapt acest..centru comercial pe care eu il credeam mallšŸ™‚

La o prima impresie mi-a placut pentru ca are cateva magazine dar bune. In sensul ca sunt genul de magazine unde gasesti totul in materie de haine si accesorii si pt toate varstele genurile, sexele. Un plus sunt si preturile mai mici decat in alte parti (mall-uri, Unirea etc). Pe langa astea cu haine, C&A, Takko, Tina R si New Yorker, mai sunt cele specializate in pantofi Deichmann, Humanic si Denis, si 2 ditamai de articole sportive Decathlon (cat Metro de mare) si Hervis.

N-am apucat sa intru in toate insa era destul de aglomerat, se cumpara in disperare, cel putin la Deichmann se batea lumea pe pantofi…deh, la preturile alea! Si pe la C&A era cam haos, am remarcat niste bijuuri tare dragute si niste palarii de soare super! La New Yorker aveau promo la jachete: preturi de la 66 de lei. Si erau destule modele! Va las sa mai descoperiti si voi restul…

Leave a Reply

