Colectii noi

6 Apr

p1020358Mai demult imi povestea cineva care lucra la un magazin din mall ca primeau marfa de 2 ori pe saptamana! si modele noi, culmea! Oricum am observat si eu ca daca vad ceva intr-o saptamana si incerc peste una sau 2 saptamani, clar nu mai gasesc.
De altfel mai tot timpul vedem prin magazine scris mare: Colectia Noua si prezentata ca foarte pretioasa si scumpa a naibii..

Intamplarea face ca in urma cu un an, martie 2008,  sa ajung pe la Viena si sa dau iama la primul H&M pe care l-am vazut in viata mea. Am fost atat de extaziata ca erau si reduceri incat mi-am cheltuit banii doar in acest magazin. Printre achizitii facea parte si o camasuta rosie pe care am dat 10 euro, redusa de la 15 parca. In fine, eram in cautarea de chestii cat de cat office si am luat veo 2.

Anul acesta, in februarie, la Roma, am cautat din nou magazinul cu pricina sa ma innoiesc la buget redus:d Surpriza! aceeasi camasa era pusa la colectia noua! pretul nu era cine stie ce, tot 15 euro. Ar fi fost culmea s-o si scumpeasca:))

Daca H&M-ul n-a reusit sa-si vanda hainele, si le pune la vanzare ca si noi, ma gandesc ca si noi putem face la fel cu garderoba noastra. Putem sa ne gandim ca sunt abia achzitionate🙂 Care-i graba sa va luati altele daca tot aveti dulapul plin? Orice e trendy!

2 Responses to “Colectii noi”

  1. thcgirl77 6 April 2009 at 1:21 pm #

    nu prea le am eu cu “noua colectie” si din astea, hainele mele sunt destul de normale, ca sa zic asha, nu`ti dai seama daca am luat o camasa simpla alba anul asta sau acum 4 ani.

  2. Lavy 6 April 2009 at 1:22 pm #

    pe asta se bazau si ei..o sa pun si poza s-o vedeti..e simpla asa..model clasic

Leave a Reply

