Prietena mea are cei mai multi pantofi!

30 Mar

022708_carey_400x400Probabil ca ati recunoscut-o in stanga pe Mariah Carey si impresionanata ei colectie de pantofi. Am gasit poza asta cu ceva timp in urma insa nu stiam ce anume sa scriu despre ea decat OAU! Da, femeia are atatia pantofi incat i-a pus in vitrina cu lacat si se incalta in tenisi🙂 glumesc!

Desi postez din nou despre acest subiect, sa nu credeti ca sunt obsedata de pantofi! Nicidecum, daca fac repede un inventar, detin…4 perechi. Dar as vrea sa va prezint pe cineva care are 20 perechi! Nu este  fata de bani gata, sau pierde vara in Dorobanti, iubita de fotbalist sau mai stiu eu ce. Este o carierista convinsa ca la serviciu trebuie sa ai o anumita prestanta data si de varietatea ametitoare a tinutelor pe care le afisezi:)andreea-1

Culmea e ca nu se arata  impresionata de reviste glossy, must have-uri, saptamani ale modei, bloguri trendy etc. Pur si simplu este o femeie pragmatica: se duce la magazin si se intoarce cu …pantofi. Vazut, placut, cumparat! Va las sa va delectati cu pantofii Andreei.

 

Pentru doritoare, cateodata ii mai si vinde. Cateva perechi sunt puse pe blog la Boutique.

11 Responses to “Prietena mea are cei mai multi pantofi!”

  1. Anca 31 March 2009 at 8:39 am #

    4 perechi de ce???
    Pai eu am vreo 30 si tot mi se par prea putini😀 !
    Tu vorbesti doar de pantofi/sandale sau de toate gama de incaltaminte?
    Ca asa cred ca am peste 50 de perechi cu usurinta🙂 …

  2. Lavy 31 March 2009 at 9:54 am #

    ei..eu vorbeam doar de pantofi…dar normal e si cu sandale, balerini…
    oricum FELICITARI! esti o fericita:))

  3. thcgirl77 1 April 2009 at 9:50 am #

    holy crap @ mariah carey!
    si mie imi plac pantofii dar ma enerveaza cand ma duc la magazin si cei mai faini sunt nr. 36,37,38. eu port 39-40 si de abia gasesc numere. am fost la leonardo o data si mi`a luat 20 de min de scormonit sa gasesc niste pantofi frumosi de piele, cu toc la care vanzatoarea intreaba “nu mai alegeti o pereche, o luati la jumate de pret?” la care am intrebat`o care pereche exact cand ea a facut 6 drumuri in spate in depozit sa caute si tot nu a gasit si de abia am gasit perechea asta?
    am destui pantofi, imi place sa`i comand online (pantofii sport in special) si ii tin ini cutiile originale, stivuiti in dulap. am pantofi si de 5 ani care arata ca noi ca nu umblu pe jos cu ei prea mult.

  4. Lavy 1 April 2009 at 12:05 pm #

    🙂 e bine ca ii pastrezi..si eu ma gandeam la unii care s-au cam demodat dar nu sunt stricati..pt nepoti!!! sa aiba si ei vintage stuff

  5. Lavinia 5 April 2009 at 10:10 pm #

    ciao fetele,

    vreau sa o intreb pe tchgirl 77 ce site-uri de pantofi faini si marimi mari imi recomanda. si eu am probleme cu marimea, port 40 – 41 (depinde de calapod) si in magazine de obicei primesc raspunsul: aaa….nu avem 40!!
    in ultimul timp am hotarat sa caut pe internet, dar nu prea stiu site-uri. de fapt sunt multe, dar vroiam sa incerc ceva deja incercat😉

    merci de ajutor!

    • carla 2 July 2010 at 10:23 am #

      aici iti poti comanda incaltaminte nr 40 sau 41.

  6. thcgirl77 6 April 2009 at 1:19 pm #

    Lavinia: tuatara.ro pentr pantofi sport, au si pantofi destul de funky, grafitti style, cu toc, dar din pacate nu sunt din piele.
    starshiners.ro au haine in general dar si pantofi, mi`am luat o pereche de sandale cu toc inalt, din material (satin), cu funda si strassuri la calcai.
    ambele magazine sunt serioase si marfa e de calitate.

  7. Deea 11 April 2009 at 12:11 pm #

    Am vizitat ambele siteuri recomandate mai sus.tuatara.ro este foarte cool doar ca preturile sunt putin cam mari pentru buzunarele multora tinand cont de criza actuala, starshiners.ro – hainele sunt putin cam stralucitoare pentru gusturile mele. In fine nu stiam de existenta nici unuia dintre ele. Mai stii si alte siteuri online romanesti de unde se pot comanda haine?

  8. Lavy 11 April 2009 at 8:58 pm #

    uite incearca aici..arata demential pantofii astia…o sa-mi cumpar si eu cand o s aies din criza:)
    http://handmade.weblog.ro/

  9. Lira 12 April 2010 at 6:34 pm #

    si eu am peste treizeci de perechi si nu ma pot abtinee:X

  10. carla 2 July 2010 at 10:36 am #

    incaltaminte la comanda

Leave a Reply

