Geaca de piele

9 Mar

geaca-neagraNu stiu nici o fata sa nu aiba. Daca va uitati in orice revista sigur e must must have de sezonul asta si de orice sezon. Dar ce ne facem cand chiar TOATA lumea are?? Devine putin obositor, cel putin pentru mine.

Ma tot gandeam ce combinatii se pot face cu geaca asta: jeansi lungi, scurti, rochie…si cam atat cu imaginatia mea..mai jos ce a iesit din strofocari adanci

 

 

 

geaca-crem

gecuta-maro

6 Responses to “Geaca de piele”

  1. thcgirl77 12 March 2009 at 9:30 am #

    pai e simplu, iei in culori. imi place la nebunie pielea (naturala) si am o geaca rosie, una alba, una roz de piele intoarsa, etc. geaca neagra e banala dar cele colorate sunt mai originale si merg numai bine la blugi. nu`mi place sa le port cu rochii sau chestii prea feminine ca nu asortez contrariile (ceva super feminin cu ceva mai masculin sau de ex. blugi rupti cu un top elegant, cum a mai fost moda), mi se pare cam prea la exterm.

  2. Lavy 12 March 2009 at 9:38 am #

    of…si tocmai singura mea geaca de piele(care nu e de piele)🙂 este neagra..

  3. paula 15 September 2009 at 2:03 pm #

    eu tocmai mi-am luat una care seamana cu cea din ultima tinuta…cea crem…doar ca a mea care si sus tricot si as vrea sa stiu si alte combinatii decat blugi si cizmulite de cauciuc:)

    • Lavy 15 September 2009 at 2:53 pm #

      pare destul de trendy din ce zici tu..deci poate incerci varianat rochie sau pantaloni scuri..sau stiu eu..vezi si tu ce ai prin dulap!

  4. paula 20 September 2009 at 9:29 am #

    Geaca de piele merge mai bine cu genti mari de piele sau genti din material textil?

  5. Lavy 20 September 2009 at 6:30 pm #

    eu zic ca nu merge cu genti din material textil..pt ca deja e frig afara si astea de “carpa” sunt de vara..deci, ramane varianta B de piele!

Leave a Reply

