OSCAR TRASH 2009

23 Feb

freidaCu rasuflarea taiata deschid yahoo sa ma holbez la cele mai tari rochii de pe mapamond, la cel mai tare eveniment anual de la Hollywood: Premiile Oscar. Frumoasa prezentare dar sincer,  anul asta E DE RAU!

Vedetele au devenit persoane atat de smart si responsabile incat s-au saturat de haine, shopping si alte preocupari superficiale! Au micsorat salariile designerilor personali (pentru a dona mai multi bani fundatiilor caritabile,evident) si acestia s-au razbunat!

Si pentru ca sunt rea si n-am ce articol sa fac cu cele mai frumoase rochii de Oscar, (si ma si oftic la faza asta), m-am gandit sa fac o mica prezentare cu cele mai “nereusite” aparitii de aseara.

beyonce

Big Beyonce arata rau fratilor,

n-am ce comment sa fac, se vede cu ochiul liber!

 

angie

Pentru Angie, tot respectul,

doar e Maica Tereza, nu?

Dar tot prost se imbraca si arata  ca o fantoma…

 jessica

Totusi  Jessica Biel e beata sau abia s-a trezit?

 

 

miley1sarah-j2

De cand se imbraca Sarah j Parker ca Miley Cyrus,

 aceasta noua Britney Spears a Americii?

 

heidi

heidi1

Si mai am o curiozitate!

Heidi Klum n-are decat rochii rosii???

 

nataliealicia

Intr-o lume a neutrelor,

cele care aleg o culoare se imbraca aproape la fel.

 

PS. Nu m-am luat de castigatoare sau de doamnele cu greutate in cinematografie, nici de necunoscute.

4 Responses to “OSCAR TRASH 2009”

  1. Andrei-Daniel Lefter 24 February 2009 at 12:24 pm #

    Puteai sa zici si tu ceva de bine macar de Angelica (angelina jolie)… Eu sunt sedat de rolul pe care l-a facut in Changeling! Superb!
    O sa scriu si un articol despre film pentru ca mi s-a parut un film bun si pentru ca Angelica a demonstrat ca poate juca si in filme serioase!🙂

  2. Lavy 24 February 2009 at 12:42 pm #

    pai am analizat vestimentatia..nu rolul:P

  3. OMU 2 March 2009 at 1:34 pm #

    Vezi ce au patit daca s-au imbracat cum au zis altii? E mai bine sa pui si un pic de proprie creatie in stilul vestimentar, mai ales cand ai si bani sa iti iei ce-ti doresti si ce iti place.

  4. Lavy 2 March 2009 at 2:19 pm #

    welcome on “blog”!
    nu stiu ce sa zic, daca in cazul vedetelor e bine sa-si aleaga ele…am vazut niste tinute cand si-au ales ele..PAZEA!
    cred ca tot personal stylist sau personal shopper e solutia…recent am citit un articol despre vedete la inceputuri si acum, dar nu-l mai gasesc…

Leave a Reply

