BAD-HAIR-DAY

2 Feb

Lasand deoparte criza mondiala, drogurile, alimentatia nesanatoasa si Apocalipsa, eu insist pe subiectul acesta ultra feminin, si anume ingrijirea podoabei capilare.

conditionerIn primul rand, toate revistele ne spun ca parul este uscat, gras sau normal, logic, nu? Ramane totusi intrebarea in ce categorie se incadreaza o femeie care se vopseste deci are parul uscat si deteriorat, dar careia i se ingrasa parul in 48 de ore. Si asta cred ca e cazul cel mai uzual.

Articolul acesta nu este scris din punctul de vedere al unui expert, (Geta Voinea nu este cu noi din nefericire), ci pur si simplu sa semnalizeze aceasta dilema a femeii moderne! Asa ca in continuare o sa fiu putin rea si o sa fac o lista cu tot ce am incercat eu si n-a mers, sau a mers cat de cat.

1 Datatoarele de MATREATA: Pantene si Head&Shoulders

2 Sampoanele “naturale” gen urzica, Herbal de pe la Avon, balsamul de la Ives Rocher nu au nici un efect asupra parului, da este la fel de jegos ca si inainte sa te speli.

3 Senzatii uscate dau Gliss, Sunsilk sau Nivea.

4 Senzatii cleioase: toate balsamurile si cremele leave in indiferent de marca.

5 Famous Brands: Wella Proffessional bla bla (cumparata toata gama din Italia) sau gama John Frieda din SUA fara rezultat, ba mai rau par uscat la maxim, si putina matreata.

6 Cea mai mare dezamagire: Elseve cu laptisor de matca, ultra promovat si trambitat: acest sampon este practic pentru ingrijire intensiva, hidratare, in schimb lasa parul maciuca!

7 Ceva care merge: Elseve galben pt par degradat (toata gama)

Banuiesc ca mai sunt multe de zis, si poate stiti voi mai multe, insa eu cam atata am experimentat. Ce ar fi bine sa facem ar fi sa nu mai cumparam tot ce apare in reviste! Calitatea produsului nu are legatura cu nr aparitiilor reclamei si in plus comentariile fetelor care scriu articolele sunt pe langa total: “nu-i asa ca vrei sa fii cool si sa ai in luna iubirii un sampon de culoarea rosie?”

13 Responses to “BAD-HAIR-DAY”

  1. Adina 18 February 2009 at 12:42 am #

    Trebuie sa ai un par foarte dificil daca ai pe “lista neagra” toate acele produse. Sunt convinsa ca pentru fiecare exista produse care functioneaza si care nu, dar totusi..par uscat de la nivea,gliss?pt mine astea sunt ok, pantene este divin, iar gamele profesionale recomandate d eun stilist e cam imposibil sa nu iti lase parul matasos.
    Anyway…poate ca tu ai lana nu par in cap

  2. Cristian 18 February 2009 at 8:54 pm #

    ce zici de garnier??? fructis… e cel mai tare, asta daca mai are si balsam, e bestial… par moale si matasos, si cu volum… parerea unui barbat conteaza😉

  3. 4evershop 19 February 2009 at 5:42 pm #

    Subscriu ptr Elseve gama galbena. Il folosesc de ceva timp. Ar mai trebui sa incerci si Clear- Hair Fall Defense si Revalid Crema ca balsam (daca-ti doresti luciul ala pe care-l vezi numai la televizor si vrei sa mai aiba si un miros placut parul. Dar nu exagera cand aplici pentru prima data. Te poti trezi cu o matreata de toata frumusetea).

  4. Lavy 20 February 2009 at 12:40 am #

    :)) pai…am zis si eu parerea mea
    mersi pt recomandari!
    trebuie s afolosesc si Clear si Revalid? in combinatia asta? pt luciu ma refer:D

  5. Anca 20 February 2009 at 6:57 am #

    Mie toate sampoanele mi se par la fel, mai deosebite au fost Pantene si Garnier Fructis dar nici ele nu au avut un rezultat prea spectaculos🙂 .

    Am incercat si cateva sampoane din America care s-ar presupune a fi super dar aici cred ca apa e mult mai moale decat in Sibiu si simt ca parul meu nu este foarte fericit…

    Stie cineva vreun balsam care se clateste foarte usor ? Ca eu stau sub apa cel putin 5 minute pentru a scapa de actualul conditioner🙂 !

  6. 4evershop 20 February 2009 at 9:08 am #

    Eu in combinatia asta le folosesc. Cear curata bine parul. Revalidul nu numai ca-l parfumeaza si-i da luciu, dar parca il face sa para mai sanatos. Sunt f multumita de Revalid.

  7. Lavy 20 February 2009 at 1:06 pm #

    nici nu stiu ce e…e crema de par? adica un fel de masca? Revalidul ma refer!

    @Anca
    eu cred ca balsamurile naturale pe baza de plante …pt ca la mine astea n-au nici un efect..dar, na, eu am lana!:)

  8. 4evershop 20 February 2009 at 1:13 pm #

    e o masca de par, dar e f concentrata. din cauza asta ti-am spus sa ai grija prima data cat pui si cat stai cu ea pe par. eu am parul foarte moale si masca respectiva il face mai sanatos, parca putin mai tare.
    Daca tu ai parul mai sarmos, nu stiu daca e cazul, sau, ai putea incerca dar nush care va fi rezultatul.
    Eu insist pe produsele cosmetice imp caderii parului ptr ca am problema asta de cativa ani. Tot pe partea asta am mai gasit de la Gerovital, Petroleum (miroase urat si trebuie sa stai mult cu el pe par; rezultatul: aveam un par si mai moale. am renuntat ptr ca nu asta era obiectivul meu dar ar putea fi buna ptr tine daca ai parul tare )

  9. Lavy 20 February 2009 at 8:33 pm #

    of…cea mai mare problema a femeilor! parul asta..momentan nu o sa mai cumpar nimic deoarece am deja 2 randuri de sampoane si balsamuri:D
    iar ca tip de par..cine mai stie…acum e uscat, maine e gras…
    oricum ma bucur sa aud si opinii despre alte produse pe care nu le-am incercat.

  10. Ana 19 March 2009 at 10:15 am #

    EU zic ca daca vreti sa aveti un par mai matasos si cu multe vitamine sa folositi ELSEVE cu laptisor de matca fara Balsam !!!!!!!!!pt ca balsamul iti ingrasa si mai mult parul!!!!!!!!!!!

  11. Lavy 19 March 2009 at 1:43 pm #

    eu am parul uscat:(

  12. karlitta 23 June 2009 at 8:24 am #

    Eu folosesc Elseve cu laptisor de matca si nu stiu de ce mi se face parul ca si cum l-as da cu ceva ceara. Sta aiurea si in plus are un aspect foarte urat😦 si da aspect de uns, imbacsit. De ce?

  13. lavy 23 June 2009 at 8:56 am #

    Hello, nu stiu care e treaba cu Elseve asta nou, dar este fff naspa. Am mai multe prietene care l-au incercat si acelasi efect. Elseve galben e ok in schimb.

Leave a Reply

