Aventuri la shopping

15 Jan

gasl_window_treatments_08ACEST POST SE ADRESEAZA OAMENILOR PE CARE II BATE GANDUL SA-SI CUMPERE PERDELE/DRAPERII NOI.

Fiind ultra pasionata de home design si alte alea m-am decis (la 4 luni dupa ce le-am cumparat) sa-mi schimb draperiile. Singura problema era ca trebuia sa le vand pe celelalte care costasera peste 500 lei. De aceea a fost zi de sarbatoare cand le-am vandut cu 160 cu tot cu bara(mare afacere).

O sa va scutesc de cautarile galeriilor care au durat vreo 2 saptamani, plus pt draperii tot asa in TOATE magazinele de profil din Bucuresti.

Deci, castigator al studiului de piata este: KIKA!! Mergem acolo dupa ce dadusem mail, si ne confirmasera ca se pot confectiona la ei draperii in sistem “bride” adica sa le pui pe bat/galerie. :)) Ne alegem cel mai ieftin material si inarmati cu un buget de 200 lei asteptam calmi calcului vanzatoarei…

Ipoteza: un perete de 3m lungime si inca unul de 1 m, inaltimea fiind de 2,5m.

Logic si normal iti trebuie dublul peretelui adica in total 8 m..dar avand in vedere faptul ca latimea materialului (pt toate modelele din magazinul Kika) era doar de 1,40m, se faceau altfel calculele si ne ieseau vreo 13m!!!!!  Zicem, ok, sunt cam multi metri dar la cat costa materialul ales de noi…ce mai conteaza. Era 14 lei m liniar…deci eram ok.

Etapa a 2a..calculul mainii de lucru..7 lei/m…hmmm zicem din nou..cam mult dar in fine dadea vreo 250 lei in total…tot mergea. Si in plus ne si coseau cate 2 fasii de material sa ne faca 2 perdele din 4 fasii..chestie nemaipomenita.

Mergem sa ne faca un contract cu sumele vehiculate pana atunci.. 14 lei/m la material si 7 lei m la cusaturi. Ajungem la alta tanti ne zice, nu…este cu rejansa(un fel de elastic) costa 11 lei manopera/m. In fine le explic eu ca nu vreau asa ceva, vreau doar o cusatura sa-mi pun draperiile pe bat si gata. Le conving pe femei, rezolvat. Apoi apare alta vanzatoare care stie ca daca vrem sa ne coasa cate 2 fasii costa 17 lei/m manopera!!!!! 17 lei in conditiile in care draperia costa 14 lei!

In acel moment am plecat.

Concluzii: este greu si costisitor de timp si de bani sa-ti pui draperii. Sub 500 de lei nu scapi! Daca ai peretele mai lung, ai incurcat-o! Opteaza pentru sine si nu galerii. Daca vrei chestii ieftine si bune, du-te la IKEA!

2 Responses to “Aventuri la shopping”

  1. Andrei-Daniel Lefter 16 January 2009 at 11:29 am #

    Incepi sa suni ca mine. Cum ne trag pe noi in teapa toti vanzatorii/bisnitarii astia, cu serviciile lor de rahat cu tot! Si eu care credeam ca numai mie mi se intampla d’astea. Imi pare rau ca nu sunt singurul. Eu imi imaginam ca in afara de mine toata lumea are o viata frumoasa si fara tepe. M-am inselat. E bine ca ai atras atentia! Sa afle si ceilalti la ce sa se astepte…

  2. Alina 24 March 2014 at 5:51 pm #

    Orice croitoreasa poate coase o perdea/draperie. Serviciile in magaz. de profil sunt scumpe, tocmai ptr. ca sunt fix “la indemana” celor care se grabesc.

Leave a Reply

