DRAPERII -VANDUTE

7 Dec

DA, se apropie momentul cand Vintage collection iese la rampa! Pana la urmatorul targ vintage (data necunoscuta) m-am gandit sa va prezint ce am adunat de prin dulapul bunicilor, mamelor si al nostru chiar. Sunt haine vintage si SH reciclate si reinventate pe care speram sa le purtati cu placere. O sa avem si accesorii, genti, bijuterii, pantofi, etc..cam tot ce va puetti inchipui.. si chiar ceva chestii de casa..

Pastrand aura vintage va prezint cateva obiecte carora nu reusesc sa le gasesc locul..sunt obiecte aurii, frumoase, elegante…si…NOI…au cateva luni de existenta insa nu am destul loc pt a recrea acea atmosfera clasica pe care mi-o doresc, as aca am decis sa renunt la ele.

Le puteti achizitiona la preturi de chilipir.

! Draperii aurii lucioase cu model floral si dungi fine: 2 bucati la 5m(total), inaltime 2.70 si  o bucata 80cm cu inaltime tot de 2.70m.

perdeaf2

Le-am achizitionat cu 500 lei cu tot cu manopera si le dau cu 160 lei plus bara suport si carligele de prindere!!!

Idee de amenajare dormitor

dekor16

Nu ezitati sa ma contactati la rofashionblog@yahoo.com.   Taxele de expediere incluse.

perdea-detaliu3perdea-full3

One Response to “DRAPERII -VANDUTE”

  1. ALEXA ITC SRL 31 December 2008 at 5:16 am #

    sc ALEXA ITC srl

    INFORMATII: 021-6243242
    ANGAJARI: 0723.421.728
    AMENAJARI INTERIOARE: 0723.421.727
    E-mail: office@casuta-mea.ro
    Website: http://www.casuta-mea.ro

Leave a Reply

