DESIGN INTERIOR

22 Nov

neutre1Cineva spunea recent ca n-a ajuns la varsta la care sa poata sa aiba astfel de pasiuni! Eu, foarte contrariata, am spus: pai ce conteaza varsta? In fine, cica are legatura cu banii, cu faptul ca ai avea la un anumit moment in viata o casa pe care sa o mobilezi/decorezi.Ei bine, eu am o camera pe care deja am aranjat-o si inca una pe care ma tot gandesc cum s-o aranjez cand voi avea finante. Intre timp ma informez si am descoperit niste chestii tare interesante.

Inainte sa te apuci de o amenajare e bine intotdeauna sa te informezi, sa vizualizezi poze cu diverse variante, culori, stiluri. Apoi sa le alegi pe cele care te atrag si in functie de ce-ai ales, te decizi asupra stilului si a culorilor pe care le vei folosi la tine acasa.
In viziunea mea, stilurile principale ar fi(in ordine): clasic, modern (minimalist), rustic, exotic, imperial si glamour.

clasic modern rustic exotic imperialglamour

Iar cat despre culori, le stie toata lumea. In rest exista palete de culori care dau bine impreuna: va puteti inspira de la farduri🙂 O trusa de machiaj cu verde are vreo 3 tipuri de verde, un galben si ceva auriu, maro..cam asta ar arata bine si in camera voastra. De asemenea poti amenaja o intreaga casa in culori neutre doar..secretul este sa folositi diverse nuante, alternand inchis cu deschis.

O alta abordare mai vioaie a verdelui rezulta din combinarea lui cu roz, albastru, bleu si rosu.

Ce-am mai descoperit legat de culoarea rosie: nicodata a nu se combina cu negru sau direct cu alb…e contrastul prea puternic, si iese ceva cam..funcky.

Fiind atatea de zis admirati stilurile si revin despre culori in episoadele viitoare:))

24 Responses to “DESIGN INTERIOR”

  1. Andrei-Daniel Lefter 22 November 2008 at 10:08 pm #

    Super tare post! Cred ca e cel mai mare tare post al tau!
    Eu as merge pe ceva combinat: modern cu imperialist! Merge?!?🙂
    Adica visez sa am o biblioteca mica si secreta, asa… ca in filme. Deci ma atrage tare mult poza cu biblioteca imperialista🙂 Asta pentru cateva zile din viata mea. Restul vietii mi-l-as petrece in camera moderna. Poate pe la batranete sa imi iau o camera clasica… Of, nu ma pot hotara!!!🙂

  2. windwhisperer 22 November 2008 at 11:44 pm #

    frumos, in sfarsit se vede si o preocupare ” de frumos” la Romania !!

  3. Cristian 23 November 2008 at 4:46 pm #

    foarte tare postul… sa stii ca eu sunt innebunit dupa cum sa imi amenajez casa… mai citisem odata ceva despre feng-shui… nu prea inteleg termenii, ca nu am chef de google-it, dar am asa o viziune personala despre cum sa imi amenajez locuinta… eu zic ceva clasic! Si modern in acelasi timp! Oare ma contrazic??? apropos… ce inseamna GLAMOR – nu pricep termenul.

  4. Lavy 23 November 2008 at 7:47 pm #

    Nici eu…e un feeling…ma refeream la amenajari din astea de impact ca ultima imagine, cu tapet culori puternice si eventual si amenajarile cu auriu, argintiu..chestii asa gen club:))
    asa l-am denumit eu..

  5. Andrei-Daniel Lefter 24 November 2008 at 3:10 pm #

    @ windwhisperer

    Vad ca esti pasionata de frumos, asa ca iti mai recomand un site: http://goblenuri.wordpress.com/
    Daca-ti place da-l mai departe…🙂

  6. inyahart 27 November 2008 at 12:48 pm #

    Multumesc pentru sfaturi. Eu tocmai imi decorez noua locuinta.

  7. Angel 28 November 2008 at 4:03 pm #

    Thanks fro your commwnt dear ))) love your site as well )

  8. kayellen 28 November 2008 at 7:29 pm #

    Thank you for stopping by!!!
    Wonderful interior shots:)
    Is the library picture from the Vanderbilt Estate? or Hearst Castle?
    Just wondering…

    Smiles,
    KayEllen

  9. Lavy 29 November 2008 at 6:33 pm #

    Don’t know…just like it:)

  10. catalinar 13 December 2008 at 7:07 pm #

    am gasit o clectie de brazi de craciun neconventionali…ati accepta un astfel de brad in locul celui traditional?

    aici despre brazi:
    http://catalinarezeanu.wordpress.com/2008/12/13/un-brad-de-craciun-neconventional-ai-accepta

  11. catalinar 14 December 2008 at 2:39 pm #

    poti sa stergi postul e blogul tau si faci ce vrei aici. pt mine valoare blogosferei sta in legaturile dintre bloguri si asta e ideea care o face puternica si interesanta. mi-e foarte clar ca unele bloguri sunt compatibile altele nu, dupa cum ideea e valabila si in ceea ce-i priveste pe autorii lor. nu ne putem testa compatibilitatea decat afland unii despre altii. daca te-a deranjat iti cer scuze si “let’s move on”. credeam ca dezbatem idei comune si ca interactivitatea ar fi benefica. daca m-am inselat….e loc pe web pt toti

  12. Lavy 15 December 2008 at 11:35 am #

    Normal ca puteam sa-l sterg…dar e democratie, asa ca…bafta!

  13. aura necula 19 January 2009 at 7:54 pm #

    Dragut blogul si interesante postarile despre interior design, dar designul e mult mai mult decat o cutie de farduri, mai mult decat culori asortate, e o profesie si o pasiune ce merita aprofundata, este un exerciutiu estetic si cultural care nu te va plictisi niciodata, pentru ca mereu apar lucruri noi, fascinante.
    Succes!

  14. Lavy 19 January 2009 at 8:46 pm #

    I know I know..ar fi ceva de aprofundat dar trebuie sa ai si talent …mersi oricum de comment

  15. InteriorDesigner 27 January 2009 at 6:45 am #

    In Romania se poate apela si la firme specializate in design interior / amenajari interioare care isi pot oferi serviciile la preturi accesibile. De ce nu incercati si aceasta varianta sa apelati la firme de amenajari interioare?

  16. Lavy 27 January 2009 at 9:21 am #

    cine? eu?🙂 nu vrei sa afli bugetul meu pt amenajare😀
    si aici ma refer la bugetul pentru chestii de cumparat nu pt designeri..si acum degeaba ai idei daca tot ce-ti place tie este fffff scump.

  17. aura necula 27 January 2009 at 12:00 pm #

    Intr-adevar multi au senzatia ca a apela la un designer specializat, sau la o firma de design interior, e un moft, dar nu e, de cele mai multe ori costul decoratiunilor depaseste cu mult costul unui proiect de amenajare, iar un designer stie cel mai bine locurile in care poti gasi obiecte frumoase, la preturi rezonabile si iti poate scuti o mare parte din buget.

  18. Lavy 27 January 2009 at 12:03 pm #

    pai hai sa vedem…cat costa? sa zicem pentru o camera..buget f limitat…ceva pt tineri sa zicem

  19. aura 27 January 2009 at 12:34 pm #

    Sunt sigura ca oricare ar fi bugetul te poti incadra sa iti schimbi o camera, sa o inviorezi cu bani putini, iti trebuie multa creativitate, ati vazut Misiunea Casa, presupun, acolo erau bugete de 1000-2000 lei, si multa munca, multa inspiratie:).

  20. Lavy 27 January 2009 at 1:04 pm #

    eu vorbesc de mobilare de la zero..noi am dat cam 6000 cred. sau poate mai mult..cat ar fi costat designerul?

  21. aura 27 January 2009 at 1:13 pm #

    Preturile pentru design interior, in functie evident si de specializarea designerului, sau de marimea firmei, de complexitatea proiectului etc, merg de la 10 euro/mp pana la 25…si poate mai mult. Exista de exemplu mai multe variante de proiect free, unele firme de mobilier, cu conditia sa cumperi de la ei, iti ofera proiect gratuit, la fel se intampla si pentru bai, unde Ambient, Romstal..etc iti fac designul 3d al baii gratis, daca achizitionezi produsele de acolo. Si Armani Philosophy ofera proiect gratuit..dar un pat costa de la 10000 euro…deci…e loc si de mai bine:)).

  22. Lavy 27 January 2009 at 1:19 pm #

    mersi mult de info…adevarul e ca daca vroiam poate ne permiteam cel mai ieftin designer la 10 euro/mp :)) dar noi am fost si pe fuga si chiar vroiam sa amenajez eu…mare vizionara:))
    si mai am o intrebare: voi confectionati si perdele si vopsiti si chestii de genul asta?
    ca daca e asa atunci sigur cand ma voi muta va voi suna!!!

  23. aura 27 January 2009 at 1:22 pm #

    Facem dor proiectare si consultanta, si lucrari de personalizare, pictura murala, mobiler patinat etc, dar avem colaboratori care chiar fac orice, perdele, lumini, canapele si paturi pe comanda, cel putin la ultima lucrare am facut totul personalizat si a iesit super, cand am imagini vi le arat.

  24. William the 3rd 22 April 2009 at 7:53 am #

    if you have any photos of your trip we appreciate uploads and comments at our blog about the Cambria, San Simeon area that your described…Hearst Castle..thanks

Leave a Reply

