PENTRU BARBATI

13 Nov

diesel-2Am facut un mic research si am gasit si pentru voi, barbatii cate ceva…ba chiar mai multe!!!! prea multe chestii misto. Insa recunosc, la capitolul site-uri/reviste de fashion pentru barbati..NIMIC, doar gagici, jocuri, gadget-uri si alte prostioare.

Si totusi unii barbati se imbraca mai bine decat majoritatea femeilor..or avea un simt innascut? mici Galliano cu totii?:D

In orice caz, uitandu-ma rapid la ceva colectii de podium, se promoveaza niste barbati asa spre gay, se poarta cizme inalte, genti, pantaloni mulati si esarfe. Eu nu v-as sfatui totusi sa aratati asa: Bleahdiesel

Mai jos ceva pantofi/cizme…mocasini sau cum s-or numi…

p0 p1

p3 p4 p5

b1 b2 b3

b4 b5 b6

8 Responses to “PENTRU BARBATI”

  1. Andrei-Daniel Lefter 14 November 2008 at 10:19 am #

    gay :)) sper ca nu e niciun apropo la prietenul Popi :)) Oricum e frumos ca te-ai gandit si la categoria asta defavorizata cand vine vorba de moda – barbati!
    Ca tot vorbeam de incaltaminte eu mi-am luat o pereche de… ceva marca Bugatti. asta e firma de papuci sau… made in china?!🙂
    Asteptam pantofii maseratti sau ferrari. Pentru romanii mai saraci vom alege marca de adidasi Logan :))

  2. Cristian 14 November 2008 at 11:49 am #

    bah… termino cu prostiile gay… te rog frumos. Si tu si nevasta-ta… ai auzit… workoholicilor – mergeti acasa mah…

    Ca sa revin… multumim Lavy pentru promtitudine, si pentru pantofi… eu chiar am un fetish cu pantofii, is varianta feminina la barbati, imi plac mult… ce sa-i faci! La mai mare…

  3. thcgirl77 16 January 2009 at 1:22 pm #

    cizmele ugg pentru barbati sunt horror!

  4. Lavy 16 January 2009 at 3:25 pm #

    tu n-ai vazut ca pe toate podiumurile de moda barbatii au inceput sa fie imbracati ca femeile?? deja chestia cu pantalonii bagati in cizme ugg e soft

  5. lucian 28 January 2010 at 8:50 pm #

    ma scuzati ca intervin dar stilul pe care il spuneti voi ,,gay,, in capitalele europene e moarte moda italiana la barbati chiar e gay gay
    cizmele ugg au fost facute pr swurferii din australia dupa ce ieseau din mare dar fac acum sunt de femei hmmm
    am 3 perechi chesnut brown si gri si sunt superr
    comode mai ales cele chesnut sunt ultima moda cu blugi in ele in UK oricum ugg au aspect barbatesc!

  6. gustavo 2 October 2012 at 6:33 pm #

    de cand cizmele trase peste pantaloni sunt numai pentru femei…..in trecut cizmele erau purtate de barbati trase peste pantaloni, s-a uitat cum era mai de mult, si apoi daca sunt cizme ce sens la aspect mai au daca sunt acoperite de pantaloni, apoi e logic sa fie pantaloni mai stramti, mulati din moment ce sunt cizme….ce mentalitati retardate, mentionez ca nu sunt gay, in romania e o lipsa acuta pentru imbracaminte, incaltaminte masculina, practic noi ca barbati nu avem de unde alege, tot aceleasi sortimente clasice fara culoare si personalitate….

    • Lavy 2 October 2012 at 8:28 pm #

      total de acord cu “cizmele sunt facute sa se vada” si cu faptul ca nu ai de unde sa-ti cumperi haine ca si barbat.
      imi pare rau
      cat despre gay, mi se par imaginile promovate de designeri doar

  7. Marius 19 December 2012 at 10:50 pm #

    Deci pentru uniiiiiiiii Vlad Dracul era gay pentru că purta cizme pînă la genunchi și pantaloni mulați? hmmm…. Eu am colindat mare parte din mapamond și am constatat că fiecare își alege vestimentația in funcție de confortul pe care il dorește în acea împrejurare , și dacă cineva întorcea capul după o persoană acela era cu siguranță ROMANUL NOSTRU !!!! Da. E timpul să vizitați măcar ceva castele la noi dacă nu aveți posibilitatea să mergeți dincolo. PS: și dacă mergeți nu intoarceți capul…..

Leave a Reply

